• Snakeheart

Ensam... fler ensamma blivande och/eller nuvarnade föräldrar i Gbg-trakten med lust att träffas...? Nr 3

Vår förra tråd råkade dö o jag missade det, men här kommer vår nya fikatråd!!

Fikor eller lite vad som.. Kom gärna med idéer! Trött på att jämt vara "ensam" nu bara... Vi kan ju även göra annat när vi träffas sen.. Äta ihop.. Gå i affärer... Gå ut nån kväll om vi lyckas fixa barnvakter ... osv..

Första trådarna:
    www.familjeliv.se/Forum-3-31/m11852408.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-31/m15663855.html

Diskussionstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-3-31/m17114665.html

Ännu en bra fikatråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-93/m16765972.html

Den ena behöver ju inte utesluta den andra.. Jag fikar gärna med folk från båda iaf..

Kramar på Er!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-31 15:26:05:
    Framför allt tänkt till ensamstående, men vi har armarna öppna för andra som också känner sig ensamma eller så..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 00:21:07:
    BB-syskon i Gbg-trakten?
    www.familjeliv.se/Forum-3-161/m19071724.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-27 11:26:27:
    Nya tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-31/m22198081.html

• Svar på tråden Ensam... fler ensamma blivande och/eller nuvarnade föräldrar i Gbg-trakten med lust att träffas...? Nr 3
  • Jasusu

7.45? haha sovmorgon är det för mig.

Jag väcks alltid innan kl 7!
    Tyvärr så kan jag inte komma med idag.
    Lovat bort mig
  • Fiasmamma

Nu e vi vakna! blev helt paff när jag kollade på kl.. 9:17!!! e detta ett skämt?! har den kanske stannat!? kravlade mig upp ur sängen och ut i köket ,och visst fan visade den kl samma tid! fy fan va gött!!

Forgive not forget...
  • Fiasmamma

nu e de frukost dax.. kikar in om en stund å kollar om de e nån mer som vaknat...

Forgive not forget...
  • Cs mamma

Hmm Fia lilla jag ska prata lite med din dotter ang hennes sovrutiner.

Jag åker nog snart ner på stan med min gnällfia så hon får något annat att syssla med än gnälla

• Cs mamma

Ska vi boka något nu innan jag far eller ringer du mig fia??

• Fiasmamma

Blir de något fikande eller? kom igen nu tjejer!

Forgive not forget...
  • Cs mamma

Jag åker nu! Tycker vi träffas kl 12 vid ingången till Nordstan så får vi se vart vi går. Ring mig! Fia har nummret så även Hopey

• snuttitess

tjingeling på er...va ett tagsen ja skrev här så tänkte det va på tiden...hoppas allt e bra med er..kram

• Snakeheart

Hoho!! Vi vill också ut på fika idag juh!! Vilken tid??? Var??? Jag städar under tiden här..

• Frusna flickan

God kväll! Vad mysigt med fika. Jag känner mig ännu inte redo för att ge mig ut med lilleman. Var på bvc idag och han har gått ner!! Jag har därför tvingats börja intensivamma och ge tillägg. Det känns jättejobbigt verkligen. Jag som alltid haft flyt med amningen tidigare. Varför fungerar det inte nu????

Han väger bara 2890 gram *ledsen men jag har ammat och sedan gett tillägg direkt efter varannan timme sedan i eftermiddags så nu ska han väl gå upp. Jag är bara så himla rädd att det ska skita sig med amningen nu bara för det. Jag vill ju så gärna!!

Jag hoppas att det är bra med er alla! Behöver också gå till frissan, det är verkligen kris!

Jag saknar träffarna och er

Kram!

• snuttitess

Frusna Flickan oj va tråkigt att höra med din lillepojk...hoppas det ordnar sig för er..kram

• Snakeheart

*Kikar upp...*

Jag har skaffat plus (för första gången, så tacksam för alla tips & hjälp )
Svar på tråden Ensam... fler ensamma blivande och/eller nuvarnade föräldrar i Gbg-trakten med lust att träffas...? Nr 3