Tips på lägenheter i Spanien?
Vi har tänkt långhyra en lägenhet i Spanien, solkusten.
Men..var hittar vi seriösa lägenhetsuthyrare ??
Ngn som har bra tips på var man kan få tag i fina lägenheter eller DU kanske har en lägenhet att hyra ut?
Vi har tänkt långhyra en lägenhet i Spanien, solkusten.
Men..var hittar vi seriösa lägenhetsuthyrare ??
Ngn som har bra tips på var man kan få tag i fina lägenheter eller DU kanske har en lägenhet att hyra ut?
Här är en länk till en spansk uhyrningssida (typ som blocket)Har ställt in så att den söker på lägenhet, uthyres, hela spanien i länken. Men det är ju på spanska förstås ;) fast jag kan inte spanska men tycker man förstår ändå! Lycka till! Vi letar själva i Torrevieja, och har kanske hittat en nu.
www.compraventa.com/li&ca=46_s&c=58&w=3&ps=&pe=&rrs=&rre=&ss=&se=&st=u
Hej min mans familj har tre lägenheter i en stor villa i Oliva mellan Alicante och Valencia , det är visseligen inte solkusten men det är den finaste strand jag har varit på i Spanien, rent, långgrunt, inga hotell i närheten, går inte att jämföra med tex Torrevieja eller Benidorm.Huset ligger på första strandlinjen.Jag har översatt hemsidan till svenska, om du skulle vara intresserad så är adressen oliva.uninet.us (kopiera och klistra in i browsern). Priserna på hemsidan är för en vecka el 14dagar, vet inte vad en månadshyra skulle ligga på. Maila om du (eller någon annan )skulle vara intresserad så kollar jag upp det!
Jag har varit i Oliva och kan rekommendera det, det är urfint.