• Moname

Ihållande mensvärk men inget annat... Tortyr att ruva....

Har haft en ihållande konstant mensvärk/molvärk/ömhet i äggstockarna nu i snart tre dagar. Pendlandet mellan hopp och förtvivlan är hårfin... Är på ruvardag 10 efter långtidsodling 6 dagar av 2 blastocyster. Hade ömma/större bröst i början bara men nu är de lika oömma och trista som vanligt ;0) Känner ingenting. Vet att det är svårt att veta vad om är vad, men jag har så svårt att tro på att det ska ha lyckas. Allra helst när jag inte har några som helst spänningar i brösten, men de här Progesteronet spökar ju så med en, man vet ju ingenting, och jag vet att jag inte kommer vara helt säker förrän lördag då vi har testdag, men jag vill bara försöka lugna mig lite genom att fråga att denna ihållande molvärk och min oömma bröst inte behöver betyda att det är kört... Vet att det kan vara sååå olika från gång till gång, från person till person, men finns det någon där ute som känner igen sig som varit gravid i alla fall, svara mig mer än gärna!!! Kan tillägga att jag har haft bruna flytnignar till och från också, vilket jag inte heller vet hur jag ska tolka... suck... Vill vill vill....

• Svar på tråden Ihållande mensvärk men inget annat... Tortyr att ruva....
  • pejio

Känner igen din oro. När jag ruvade med sonen kände jag inga som helst gravsymtom, utan bara som svag mensvärk. Men jag var gravid! Håller tummarna för dig att det ska gå bra!

• enilorac

Kikar in fast jag inte hör hemma här..... Kan säga att när jag blev gravid med min son hade jag mensvärk under flera dagar. Trodde mensen skulle komma hela tiden, men istället blev det ett +. Så jag håller tummarna för dig !

Kram C och C

Svar på tråden Ihållande mensvärk men inget annat... Tortyr att ruva....