• Muminlina

Efter nära 5 år...

... så har vi testat positivt idag!
    Helt ofattbart, vi kan nog inte förstå det!!! Känns overkligt!

Vi har genomgått 2 hormonstimuleringar, en IVF o det var på 3e ruvningen nu som det lyckades!!!! Helt fantastiskt!!!! Som jag har längtat efter att få skriva denna tråd

KRAM på er alla - hoppas ni inte ger upp, ett plus KAN komma trots att det inte känns så, jag vet!
    /Lina - som ÄR gravid

• Svar på tråden Efter nära 5 år...
  • miss maple

Ett stort GRATTIS till dig!

• MärtaK

GRATTIS, vet hur det känns - helt overkligt. Välkommen in till "Väntar barn". / M. : - D

• Marina

Stort grattis vet precis hur du känner dig testa positivt för ca 18 veckor sen är nu i v 22, hade också försökt länge ca 4-5 år, efter lite hjälp så väntar jag nu en liten pojke!!!! / Marina

• Muminlina

Tack snälla för era gratulationer!
    Idag har jag dock fått en massa brunt så jag är helt i upplösningstillstånd... Vet inte vad jag ska göra eller tro... Bara gråter...

• miss maple

Ring till gyn och försök få en tid snabbt tycker jag.

• Muminlina

Jag har nu ringt SU o bm sa att det inte är farligt om det är brunt , kan vara "en gammal mens" som ska ut... Jag fick en UL tid den 2 maj... Det är för tidigt för att se nått nu tror jag...
    Känns väl lite bättre nu, men det är ju inte samma lycka som igår direkt...

• Muminlina

Tack snälla sol78, jag måste säga att jag känner mig bättre i humöret nu, har läst om sååå många som fått brunt i början av graviditeten. O det har inte blivit mer eller rött... Så vi försöker "gaska upp oss" o hoppas på att det är något helt ofarligt.

• pejio

Grattis! Håller tummarna för att allt är OK.

• Paw Print

Massor av grattis! Helt fantastiskt! Tror inte det är ngn fara, men försår att du är orolig. Försök ändå i den mån det går att njuta av er fantastiska gåva!

• Muminlina

Hej o tack alla ni söta
    Idag har jag knappt inget brunt alls o redan igår smög sig euforin tillbaka över att vara gravid, det är sååå underbart!!! Jag mår illa så fort jag inte ätit nyss, brösten är jätteömma o magen är svullen så självklart är jag gravid

Svar på tråden Efter nära 5 år...