Känner igen mig så i dina rader. Befann mig i samma situation som dig. Vi kämpade i över 5års tid..o man frågade sig sig själv många gånger om det verkligen var värt allt kämpande..om o när man skulle ge upp! Vi genom gick 4st ivf behandlingar som ej lyckades, testade allt från naturläkemedel till Pergotime, jag har opererats 12gr för cyctor på äggstockarna o även tagit bort ena äggstocken o äggledaren..men ändå så kämpade vi. Förhållandet kom många gånger i gungning o humöret o måendet var upp o ner. Tillslut så beslutade vi oss för att lägga allt barnagörande på hyllan. Vi har en underbar son (TACK O LOV) sen tidigare..o tack vare han så tappade man inte fotfästet helt!
Månaden efter vårt beslut att säga upp oss från barnverkstan (efter 5års kämpande)..då lyckades vi alldeles själva!! Vi var efter år av strul..operationer..infektioner o allt vad det var dömda att ej lyckas på egen hand..MEN va fel dom hade!! Ingen kan förklara "hur det gick till"..men lyckas gjorde vi iaf
Då man minst anar eller förväntar sig ngt så sker det under...o jag lovar dig, det kommer det att göra för dig/er oxå!! Jag önskar dig lycka till o hoppas verkligen att det är er tur snart!
*kramar*