• Ancy

    Vad tycker du om Madonna?

    Såg just Madonnas "The confessions tour" på tv och tycker att det var en GRYMT bra konsert och show!! Måste vara det bästa hon gjort....

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om Madonna?
  • Ancy

    från vilka källor kommer de uppgifterna??
    Hon är otroligt vältränad och då är det helt möjligt att se ut som hon gör i den åldern utan kirurgiska ingrepp!

  • Polgara

    Men dahh detta gap om källa till allt. Ta fram gamla bilder på henne och jämför! Inte svårt att se att hon har lyft sig.

    Självklart har hon träat hela sitt liv och äter nyttigt. Eller ta en titt på nya foton och kolla hennes händer som är rynkiga och ser "gamla" ut.Hmmm hänger inte riktigt ihop va..vart är hennes rynkor i ansiktet? Nänä...

  • Ancy

    polgara - har sett henne live på nära håll och jämfört hennes hud på händer och i ansikte?? eller har du sett lite kort här, lite där, en del kraftigt retuscherade., andra inte??
    Eller du kanske baserar uttalandet på bilder från kvalitétstidningar såsom Nu och Hänt i veckan, som ringar in kändisars celluliter med röd penna??

  • Polgara

    Ancy: Nope jag läser aldrig skvallerblaskor,då det oftast är ren och skär lögn. Dock är det bättre med sanningenliga bilder än retucherade. Den bilden jag såg var på en löpsedel för typ aftonbladet eller om det nu var expressen...

    men skit samma jag tycker endå att det är synd att dom inte blir/ser gamla utan ska se ut som tonåringar trots att dom är gamla.

    Överlag så är det en hysteri på att man absolut inte ska ha selluliter,rynkor,grått/vitt hår eller helt enkelt se mänsklig ut.

    Jaja..har sagt min åsikt och nu lämnar jag tråden.

    Hon är din idol inte min.

  • Erica med c

    Madonna är gryyym....!!!
    Helt enkelt bäst (tycker jag då alltså)

  • Ancy
    Polgara skrev 2007-04-16 09:30:32 följande:
    Ancy: Nope jag läser aldrig skvallerblaskor,då det oftast är ren och skär lögn. Dock är det bättre med sanningenliga bilder än retucherade. Den bilden jag såg var på en löpsedel för typ aftonbladet eller om det nu var expressen...men skit samma jag tycker endå att det är synd att dom inte blir/ser gamla utan ska se ut som tonåringar trots att dom är gamla.Överlag så är det en hysteri på att man absolut inte ska ha selluliter,rynkor,grått/vitt hår eller helt enkelt se mänsklig ut.Jaja..har sagt min åsikt och nu lämnar jag tråden.Hon är din idol inte min.
    idoler har man när man är tonåring...Hon är inte min idol, men jag tycker att hon är en grym artist/underhållare samt en väldigt duktig affärskvinna!
  • TrailerTrash

    Varför ska man lägga av bara för att man blir äldre? Kolla Rolling Stones,dom rockar än...

  • Hädvigg

    Jag är imponerad av henne, tycker att hon har gjort massr med bra musik och fortfarande driver sig själv till det yttersta för att åstadkomma det hon vill, men jag kan inte säga att jag älskar henne

Svar på tråden Vad tycker du om Madonna?