• Bonanza

*Min katt tycker väldigt mycket om familjeliv

Min katt tycker väldigt mycket om familjeliv och hoppar in med inlägg i vissa trådar här och där. Nu är det ju bara så att alla människor förstår inte vad han skriver. Han letar därför efter chatkompisar här på Fl.
    Jag tänkte att om han får skriva av sig i den här tråden så kanske han låter bli mina trådar. Har ni några katter som gillar att skriva inlägg, så skicka in dem i den här tråden, så kan de prata med varandra. Vi avslutar med ett inlägg från katten Skrutt, 8 månader:

äö- gkmt6oi´¨å0p+6t+påyikt6ggggggggggggggggggggggggggg6 nn,m
    4908700bgvertttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

• Svar på tråden *Min katt tycker väldigt mycket om familjeliv
  • Villemina

Haha min ena kisse brukar sätta sig på tangentbordet så att det piper högt när han vill ha uppmärksamhet. Han kan sitta där jättelänge om man är i ett annat rum eller så. Ibland när jag har gått och lagt mig på kvällen vaknar jag av " pip....pip....pip...pip..." från datorn, då sitter kattskrället där och flinar. Och han hoppar inte ner förrän jag klättrat ur sängen och hämtat honom...

• Bonanza

jmh4b ujbvggvjbbhv cvfg6 fv6vcccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccvccvccvccccccccccccccccccccccccccc v cvvc vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

• milimina

+åyt0000000000000000000

junior gör entré!

• nikon

Pussel är inte intresserad av tangentbordet men hälsar så gott till alla andra chatt-galna katter. Däremot ligger han gärna i knät när jag sitter här.

• milimina

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,t vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvcccccccccccccc,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

• Mamma Mu med Sparven Max

vhgbgbyuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhyh

Bella 2 år hälsar till alla andra misar där ute!

• milimina

HAHA han kan posta alldeles själv oxå

• gealach

Vårt minsta marsvin brukar få ta små turer på tangentbordet ibland. En gång lyckades hon till och med trycka ned "Spara som" innan hon hoppade ned. Noga med att hennes verk ska sparas för eftervärlden...

• kela81

jdslfkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
    Sigge säger hej till alla kattkompisar och undrar hur de mår...

• gealach

Här kommer en hälsning från marsvinet Ofelia, drygt ett år (bild på henne finns i mitt galleri om ni vill se):

zzzzzzzzzzzzzzzzzz vttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt,mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm0+

• Anonym (A)

Slriver katten på tangentbordet? 

• Anonym (Bammal datt)
    Anonym (A) skrev 2024-09-09 11:02:20 följande:

Slriver katten på tangentbordet? 

Tveksamt om någon av kissarna i tråden fortfarande lever, såhär nästan tjugo år senare.
  • Anonym (A)
    Anonym (Bammal datt) skrev 2024-09-09 11:15:38 följande:
    Tveksamt om någon av kissarna i tråden fortfarande lever, såhär nästan tjugo år senare.
    Jag vet katter som blivit tjugofem år. Och det finns nog fler katter som gillar att skriva på tangentbordet :) 
Svar på tråden *Min katt tycker väldigt mycket om familjeliv