När ska jag kontakta MVC?
Jag har precis plussat efter en IVF, ska göra UL på RMC den 10/5. Men när ska jag kontakta MVC? Ska jag göra det redan nu eller ska jag vänta tills jag varit på UL?
Jag har precis plussat efter en IVF, ska göra UL på RMC den 10/5. Men när ska jag kontakta MVC? Ska jag göra det redan nu eller ska jag vänta tills jag varit på UL?
Jag ringde direkt, men får ju skrivas in efter vecka 10 (tror jag det var) och det kan vara bra att ringa så man får en tid däromkring om man vill det. Men man behöver ju inte ringa alls om man inte vill det.
GRATTIS!
Efter vår IVF var jag på två UL hos min kontaktläkare. Sedan sa han att det var dags att ta kontakt med den vanliga mödravården.
Jag tog kontakt med mvc direkt. Typ samma dag som jag +. Men man blir inte inskriven förrän runt v. 10. Grattis till bebisen!
Ringde också direkt efter fått tid för VUL och jag ska på inskrivning veckan därpå dvs. v 9.
Stort grattis igen till plusset!!!
Hade tänkt vänta tills jag varit på VUL men eftersom allt ändå kommer gå bra då kanske man skulle ringa på en gång så man får tid direkt v.10
flisa1: Hur tänker du göra?
Emke: Jag väntar tills jag varit på VUL, så ringer jag sen
Ja vi bestämde också så . Men det är ju faktiskt inte långt kvar!!! Valborgshelgen går ju säkert fort och efter det är det bara en vecka kvar tills vi ska dit!!! Helt otroligt... det sägs ju att de 12 första veckorna eller något sånt är de mest riskabla och när vi varit på vul har vi redan klarat av åtta! Det är snart! Så härligt! Det här ror vi iland