• Anonym (avtänd)

ointresserad efter orgasm!

Jag älskar sex och vill oftare än vad sambon vill MEN så fort jag fått orgasm så blir jag helt avtänd och vill bara att han ska komma så det tar slut någon gång. detta har lett till att jag försöker hålla mig från att få orgasm. varför är det såhär? det är jättetrist och jag hoppas ni har något bra tips.

• Svar på tråden ointresserad efter orgasm!
  • Anonym (mn)

det blir jag med. så när jag fått orgasm och inte vill mer så brukar jag öka på tempot så att han kommer snabbare.. göra saker han gillar speciellt mycket.. Nu kommer vi ungefär samtidigt så det är inget stort problem längre.

• Anonym (avtänd)

jo, det är precis så jag gör också. jag blir nästan illamående och äcklad efter orgasmen, varför vet jag inte. och jag menar då inte att jag blir äcklad av sambon eller så utan utav själva sexet.

• Anonym

Känner igen mig, dock inte så att jag känner mig äcklad, men upphetsningen försvinner både psykiskt och fysiskt efter orgasmen (det gör t.o.m. ont). Vi har skojat om att jag är som en man som inte kan ha sex efter orgasmen men det är klart att det är tråkigt, framförallt för honom. Hur kul är det att behöva avbryta varje gång man inte är "snabb nog"...

• Dorian Ertymexx

Ehm, en man KAN ha fortsatt sex efter utlösning (vilket inte är samma som orgasm ska tilläggas), det kräver bara träning och litet vilja.

• Anonym

Dorian Ertymexx skrev 2007-04-21 23:41:20 följande:

Ehm, en man KAN ha fortsatt sex efter utlösning (vilket inte är samma som orgasm ska tilläggas), det kräver bara träning och litet vilja.
    Det var ett internt skämt för att hantera ett ganska jobbigt problem, inte ett vetenskapligt konstaterande...
  • Dorian Ertymexx

Ah. Tja, du vet, här inne vet man aldrig så noga vilket som är vilket va... Många tror ju sådant på fullt allvar liksom. ;)

• Anonym (typ samma)

Jag har ungefär samma problem. Efter orgasmen är jag trött och vill bara ligga och njuta av efterdyningarna. Det blir till och med lite obehagligt när sambon ska fortsätta pumpa på!
    Men för det mesta så går det för honom när han hör (och ser) att det går för mig

• Anonym (jag med)

Har också svårt för att fortsätta efter orgasm,blir alldeles för känsligt på nåt sätt. Men det brukar inte va några större problem när mannen har ganska så svårt för att hålla sig när jag kommer

• Anonym (sexy)

Så där var det med min Sabo också efter att hon fått orgasm ville hon fortsätta nästa dag eller att jag skulle skynda mig.
    Jag föredrog att skynda mig än att spara på kåtheten till nästa dag 

Svar på tråden ointresserad efter orgasm!