• Nikki Nyfiken

Ni som har barn med en från uganda

hej kollade om det fanns nån tråd för oss som ha barn me en som från uganda såg ingen så nu startar ja upp en. där vi kan prata om allt mellan himmel och jord Nån som vill Haka på?

Lite om jag själv då: Ja en tjej på 21 år ha liten flicka på 14 månader hennes pappa e från uganda men e inte med i bilden han drog..... 

Ni få gärna berätta lite å så om er själva..

Välkommna! Glad

• Svar på tråden Ni som har barn med en från uganda
  • Parker

Min man är från Uganda, har två underbara tvillingar med honom som snart är tio månader, Jasmine och Dennis.
    Det är full fart på dom, det är jätte roligt och underbart.
    Min man vill helst inte vara med på bild, så han finns ej med i bildgalleriet.

• Nikki Nyfiken

Välkommen CNP. samma här oxå full rulle nicole ha precis lärt sig gå Flört

• Tiff

hej, är en gift tjej på 29 år och har två barn tillsammans med min man som är från Uganda.

• Nikki Nyfiken

Tiff: Välkommen du oxå alltid trevligt med nytt folk Glad

• Nikki Nyfiken

Tiff: Hur gamla e dina barn då?

• Ellen 20

Jag har en dotter med en ugandian. Han och jag har varit ett par i 2 år. våran dotter är 3mån nu. Jag vet inte vart från Uganda han är.. men de får jag nog ta reda på

• Nikki Nyfiken

Ellen20: OK välkommen

• Nikki Nyfiken

Hänt i helgen då allihopa?

Här ha varit ganska lugnt hade kompisar hemma i lördags o igår tog jag bara de lungt gosade med lill tjejen Glad

• JoelsFru

Hallå! får jag kliva in här? Finns inte många trådar med Uganda-tema här
    Vi är bara på tillverknings-stadiet ännu, men planerna är väl att hålla en liten halv-ugandier i famnen om några månader

Amor vincit omnia
  • skippy

hej såg att ni är har män från uganda min man är från somalia så igentligen ska jag inte vara här men vi har tänkt åka till uganda i dec-jan är det nån av er som har varit där och kan berätta lite om landet maten om det är dyrt vad man kan göra osv.

• Nikki Nyfiken

Här vare det död ser jag =(

• Riceandpeas

Min dotters pappa är också från Uganda.

Svar på tråden Ni som har barn med en från uganda