Tjajen skrev 2007-04-24 23:15:42 följande:
Endag... blev du gravid på "naturlig väg"? Hur länge har ni försökt?Vi har försökt i 13 månader utan resultat. Hoppas fortfarande på att en dag få ropa ut av lycka JAG ÄR GRAVID. Men just nu känns det så långt borta... känns som att man aldrig någonsin kommer att få barn...GRATTIS TILL DIG!
Ja, efter en misslyckad insemination i feb, och år av försök, så ville jag bara ge upp
Jag var beredd på ett liv helt utan barn, trodde aldrig att det skulle funka, även om man ju vet att man kan få mer hjälp via IVF, men till slut så tappar man liksom hoppet...
MEN så PLÖSLIGT, när vi minst anade det, så blev jag gravid!!!!! Jag hade ÄL en helg, vi hade bara sex en ennda gång den helgen ... efteråt tänkte jag inget på det .. men såååå en dag en & en halv vecka efter ungefär fick jag för mig om att testa .. Och testet visade ju PLUS.. en obeskrivlig känsla!!
Kan tillägga att jag käkat grape VARJE dag under den senaste månaden då, och sambon o jag hade ätit zink, men vet inte om det var det som hjälpte till .. men man kan ju börja undra
Du ska se, plösligt händer det !!
Önskar dig stort lycka till!