Alltså. Jag tror inte ett skit på att du är helt oskyldig. Klart du kanske inte lägger an på dom, å det är deras ansvar att inte gå vidare i flörten med dig.. Men du kan göra en hel del, genom att bli mer neutral mot män. Var som du förut, och tyckte att jag inte "gjorde något alls"... men man kan göra mkt bara genom att inte göra något alls åxå. Le bara, låta någon ställa sig närmre, svara på sms eller meddelanen på msn, fast man borde sätta en gräns å säga nej tack. Jag är VÄLDIGT tydlig idag, och låter inga män inbilla sig något som helst om de närmar sig å försöker börja flörta. Inte om dom har en flickvän och jag dessutom är vän med den. Om dom är singel, okej, och jag åxå är det eller min partner tycker att flört är okej. Men jag uppmuntrar ingen.
Kan kliva ett halv steg bort, låta bli å möta blicken, bli avvisande fysiskt å under inga omständigheter krama eller röra vid en man som "tillhör" en vän till mig. Av respekt för vännen. har åxå förlorat vänner å det sättet.. och jag värdesätter mina kvinnliga vänner betydligt mer än någon enda man idag. Insett att det är svårt å vara vän med män, varför vet jag inte. Men det blir ofta att dom tror för mkt.. bara för att man är vänlig å öppen som man kan vara med en kvinna. Men nu idag har jag inget direkt behov av att vara nära vän med många män. (har någon enstaka manlig vän, men dom kramar jag aldrig, rör aldrig vid och är observant på om dom skulle börja skicka några signaler). Känner mig så otroligt mkt lyckligare nu när jag har många fina kvinnor runt omkring mig som kan känna sig trygga med mig, vare sig dom har en karl eller inte.
(kanske bidrar det att män blir kära i mig att jag ser ganska bra ut, vad vet jag.. men det är iaf mitt ansvar att se till att hålla gränserna, när dom nu inte klarar av det själva)
VILL du ha kvar dina kvinnliga vänner?? Kan du SE och LYSSNA på vad dom känner å säger, å ta till dig något av det? Eller vill du bara få sympati för att "dom är så orättvisa" mot dig? Du får nog välja vad du själv vill ha.. kanske bara ha manliga vänner då, som tycker det är helt okej med att bara få flörta med dig.. (fast dom saknar kvinna)