• jossijo

Äntligen ++++++

Hej på er!

Igår testade jag äntligen plus:) Efter snart två år och fyra pergo kurer...

Hade gett upp hoppet,,trodde inte jag var gravid denna månad...

Kunde inte hålla oss att från att berätta för föräldrarna igår, hur länge väntade ni med att berätta?!!

• Svar på tråden Äntligen ++++++
  • Bliglin

Tjohooo! Grattis jossijo!

Jag har aldrig varit gravid, (har kämpat i 4 år snart), men OM jag blev det så skulle jag nog också berätta på en gång. Omöjligt att hålla sig ju

• gloss

Hejsan Jossijo. vi har också snart försökt i 2 år och ätit 4 pergokurer och skulle gå vidare nu med ivf när mensken kom nu i början av maj. Men istället så testade jag + igår...helt utan hormoner eller något sånt

Helt otroligt, vi hade bara haft sex 1 gång vid äl och det var till och med 1 dag efter äl.
    Känns helt underbart att det äntligen blev ett + efter all väntan och längtan.

Jag har varit gravid förut med hjälp av pergo, men fick mf då...så nu är man ju såklart orolig, men man ska försöka njuta ändå

Vi berättade igår för ena familjen och ska berätta för resten idag. Ingen mening att vänta tycker vi, dom visste ju att vi skulle sätta igång med ivf nu ändå!

Är det eran första grav? eller hart ni barn sedan innan?

Kram

• jossijo

Grattis till dig också Gloss..

Visst är det en underbar känsla?!
    Vi hade sex varannan dag under äl-veckan men jag trodde inte det skulle bli något denna månad heller...

Vi är så lyckliga, jag hoppas av hela mitt hjärta att det vill stanna kvar.....

• Filippan

Grattis till er båda!!!!
    Några tidiga tecken (innan plusset) som ni kan dela med er av för att förlänga hoppet för oss övriga?
    /F

• jossijo

Jag får alltid knölar i brösten innan mens och det fick jag även denna månad och så hade jag helt vanlig mensvärk.

Igår när jag testade hade jag som äl-flytningar.

Testade först med ett äl-test som jag hade hemma och det visade plus då började jag ana...

Sen har jag kännt mig lite trött...

Lycka till!!!!!

• jossijo

Gloss: detta är vårat första barn och första graviditet.
    Hur är det för dig?

• Jillan

Hejsan!!!!!
    Testade plus efter tre år med ivf försök.
    Nu äntligen händer det.
    Är super glad.
    Men tänker på er som kämpar.

• gloss

detta är också vårat första barn. men jag kan tyvärr inte vara glad än, oroar mig bara för mf...

Lycka till

• Little Diamond

Grattis!! Och grattis till gloss också

• Jossi78

Grattis

♥Mamma till världens finaste tjejer.. Gravid med 4:an♥
  • Mabiehl

TS - När du testade med ÄL test visade strecken lika starkt eller?? Nyfiken!!

• sunny1

Grattis och lycka till!
    Jag är gravid efter ivf och vi har bara berättat för våra föräldrar eftersom det är så tidigt än (vecka 7+2) och vi vill gärna se ngt på vul nästa vecka!

• jossijo

Hej Mabiehl!

Jag testade med cb-digitalt och det visade fullt utslag.

Svar på tråden Äntligen ++++++