• MajaMärta

Har alla tidiga symptom?

Jag genomgar insemination nu och har forsakt pa naturlig vag i flera ar. Kanner mig som vanligt nu, 5 dagar efter inseminationen och tror da att jag inte kan vara gravid. Har ni alla haft symptom redan forsta veckan? Jag ar ofta hungrig och trott sa jag hoppas pa nagot mer fysiskt symptom... Jag har fatt for mig att alla kanner av sin graviditet valdigt snabbt?

• Svar på tråden Har alla tidiga symptom?
  • solsken

De två gånger jag varit gravid har jag inte haft några symptom. Övriga gånger, då jag inte varit gravid har jag haft alla som går att få!

Lycka till!

• smh78

Jag fattade inte förrän mensen började utebliva.. men den kan i vara sen i och för sig.. men tröttheten som slog till mig var väldigt talande. Jag är också trött av mig men den här tröttheten var total knock out!

• Lundby87

Eftersom jag varit på Ul så vet jag när jag hade äl och kan då räkna ut min BIM. Å då jag ahde BIM så kände jag inget. Testade mig på dag BIM+9 Å då hade jag känt dom tre dagarna innan som en menvärk som kom å gick ananrs inget så min första kom väll ca en vecka efter BIM.

• MajaMärta

Tack för era svar! Igår hade jag jättesvårt att somna vilket aldrig brukar hända mig så då låg jag och fantiserade om att vi lyckats denna månad. Men nu känner jag mig precis som vanligt igen... Kan hoppas några dagar till innan BIM.

• allaminaliv

Mina symptom efter FET var att jag helt plotsligt fick ont i svanken nar jag skulle somna pa rygg. Sedan svullnade magen pa en gang. Detta borjade en vecka efter FET. Sedan borjade det mola och dra i sidan. Men brosten, de kom kanske lite svagt typ 14 dagar efter aterforingen.

• VrE

KIMSHI :kände precis som du 1:a gången

Svar på tråden Har alla tidiga symptom?