Blödning efter plus
Hej,
Vi plussade i förra veckan efter ET den 16 april. Jag var såklart jätteglad.
Idag fick jag en blödning. Någon annan som har fått det som ändå fortsatt vara gravid? Snälla ge mig hopp!
kram Hanna
Hej,
Vi plussade i förra veckan efter ET den 16 april. Jag var såklart jätteglad.
Idag fick jag en blödning. Någon annan som har fått det som ändå fortsatt vara gravid? Snälla ge mig hopp!
kram Hanna
är det en röd eller brun blödning?
mer röd än brun
mörkare blödningar är ganska vanligt, jag hade det... men jag vet inte... ring kk och få lite råd och stöd. *håller tummarna för dig*
Jag har ringt och de sa att jag inte ska oroa mig. Blödningar i början är vanligt säger de. Men man blir ju så himla orolig.
Tack i alla fall.
Ja usch, det jobbiga är att inte veta... vet inte hur tidigt man kan göra VUL, för om det är för jobbigt så be om det så att ni får ett svar... Lycka till
Då jag väntade min son så hade jag blödningar i början..ungefär i den tid jag skulle ha haft mens. Jag ringde omg till KK o bad om att få komma in för koll..vilket jag fick. Det var för tidigt för att se ngt..fick komma tillbaks 2veckor senare o då såg man lillhjärtat ticka o idag är min son snart 6år. Hade en blödning även en månad senare..vid menstid. Min bm o på KK sa dom att det var mkt vanligt att ha det i början av grav.
Jag tycker hur som helst att du ska vända dig till KK o be om en undersökning som kanske sedan kan stilla din oro! Kan ju somsagt vara tidigt att se..men iaf.
Håller tummarna för dig!!
Ser ju att du varit kontakt med KK redan o blev ej "insläppt"..hmm.. Mitt råd: Ring igen/ åk in akut o "kräv" att dom undersöker dig!
Lycka till!
det är klart man blir orolig vännen, hade själv massor med blödningar i min graviditet..
dom bad mig hela tiden i början att avvakta, så jag ljög faktiskt om att jag hade jätte ont då fick jag komma in på en gång och bli undersökt..hmmm dumt kanske men vad gör man inte.. allt såg bra ut och 9 mån senare kom en frisk liten pojke ut.
Tack för alla muntra svar!
Under natten har blödningen tilltagit ordentligt och nu är det kraftig blödning full med klumpar. Jag tror tyvärr att det är kört nu. Ska ringa KK direkt kl 8
Nej gud vad tråkigt...
Skickar en styrkekram...
usch vad trist..
ledsen för din skull..
skickar kramar jag med!
Hej hej!
Tappa inte hoppet! jag är i vecka 30 nu och från början fick jag en blödning det var en traumatisk upplevelse, jag var så ledsen då visa vänner så att det var ingen fara och andra att det var säkert missfall, men det var inte det, tack å lov!
håller tummarna