• f1carbon

Hur fort har du kört?

I brist på något att skriva om .

Hur fort har du kört med bil /motorcykel?

• Svar på tråden Hur fort har du kört?
  • J3NNY

Bil: 210 km/h med en VW Corrado
    Åkt med i 250 med en Volvo S60 T5

UNDERBART!

I regel så går det minst i 120-130 på vägarna när man ska iväg..

• Anna Conda

Jag tyckte jag var kaxig när jag körde 160. Tydligen ligger jag i lä....

• akutpsykologen

115 km på motorväg. Självklart ringde jag och anmälde mig själv och betalade böterna samma dag

• skogstjejen19
    akutpsykologen skrev 2007-05-29 11:55:28 följande:
    115 km på motorväg. Självklart ringde jag och anmälde mig själv och betalade böterna samma dag
    hhaha
  • skogstjejen19

jag har kört 200 med bil men när vi ska åka normalt så åker vi sällan över 110
    och har vi barn i bilen max 90. 
    jag vet vi är tantiga men jag har voltat med bil en gång och då gick det bara 75 det var läskigt nog i 75,  
    vi var hårsmån från döden, om jag varit 1 dm längre hade huvudet blivit ner slipat en bit

så man vet aldrig när det händer något

• Meta83

215 km/h i en lånad Audi Cupé som var väl trimmad, men jag vågade inte fortare!

Meta - Stolt mamma till ♥♥♥Tilde -04 och Tove -06 ♥♥♥
  • Jazzyy
    casca skrev 2007-05-26 11:46:38 följande:
    Bil: 280km/h BMW750MC: 300+km/h överladdad cbr
    Heliac??
  • jerseyko

137 km/h på bana (dragstrip)
    ~160 km/h illegalt street race
    Mätaren ut på min gamla pegga (stax över 200 km/h) och en bra bit över 200 km/h med min farbrors 395hk volvo.

Enda gången jag haft passagerare var när jag testade farbrors volvo, då åkte min pappa med och höll koll på mätarna.

Visst kör jag fort nu oxå, men föredrar den lagliga typen av rakt fram åka, när jag blir 35 då ska jag ha en riktig racer!

Pontiacen i mitt galleri väger 2.885kg och kör 402m på runt 7 sek och över 300km/h Förvånad Tänk er en stor j*vla ladugårdsvägg rusa fram i 300km/h.  Miljontals gånger coolare än alla "vanliga" bilar på allmäna vägar.

• Hanna F

Pressat våran v70 till 240 km/h några gångerGlad härligt som tusan men känns lite obehagligt om vägbanan inte är helt jämn

Hanna fartdåren persson
  • Movit

Kört ifrån en BMW M Coupe för ett antal år sedan. Hur fort det gick vet jag inte för fokus var på vägen, BMW´n har elektronisk fartspärr. Bilen är en italiensk fyradörrars vacker skapelse....

• Hanna F
    Movit skrev 2015-09-04 16:22:33 följande:

Kört ifrån en BMW M Coupe för ett antal år sedan. Hur fort det gick vet jag inte för fokus var på vägen, BMW´n har elektronisk fartspärr. Bilen är en italiensk fyradörrars vacker skapelse....

Kände du spärren gå till så gick det 250 km/h om jag inte har fel
    Hanna fartdåren persson
  • Movit
    Hanna F skrev 2015-09-04 16:25:22 följande:
    Kände du spärren gå till så gick det 250 km/h om jag inte har fel
    Japp jag vet att det är vid 250 km/h
  • Hanna F
    Movit skrev 2015-09-04 16:32:20 följande:
    Japp jag vet att det är vid 250 km/h
    Nice tack för jag var osäker på det Glad
    Hanna fartdåren persson
Svar på tråden Hur fort har du kört?