Hur fort har du kört?
I brist på något att skriva om .
Hur fort har du kört med bil /motorcykel?
I brist på något att skriva om .
Hur fort har du kört med bil /motorcykel?
Bil: 210 km/h med en VW Corrado
Åkt med i 250 med en Volvo S60 T5
UNDERBART!
I regel så går det minst i 120-130 på vägarna när man ska iväg..
Jag tyckte jag var kaxig när jag körde 160. Tydligen ligger jag i lä....
115 km på motorväg. Självklart ringde jag och anmälde mig själv och betalade böterna samma dag
jag har kört 200 med bil men när vi ska åka normalt så åker vi sällan över 110
och har vi barn i bilen max 90.
jag vet vi är tantiga men jag har voltat med bil en gång och då gick det bara 75 det var läskigt nog i 75,
vi var hårsmån från döden, om jag varit 1 dm längre hade huvudet blivit ner slipat en bit
så man vet aldrig när det händer något
215 km/h i en lånad Audi Cupé som var väl trimmad, men jag vågade inte fortare!
137 km/h på bana (dragstrip)
~160 km/h illegalt street race
Mätaren ut på min gamla pegga (stax över 200 km/h) och en bra bit över 200 km/h med min farbrors 395hk volvo.
Enda gången jag haft passagerare var när jag testade farbrors volvo, då åkte min pappa med och höll koll på mätarna.
Visst kör jag fort nu oxå, men föredrar den lagliga typen av rakt fram åka, när jag blir 35 då ska jag ha en riktig racer!
Pontiacen i mitt galleri väger 2.885kg och kör 402m på runt 7 sek och över 300km/h Tänk er en stor j*vla ladugårdsvägg rusa fram i 300km/h. Miljontals gånger coolare än alla "vanliga" bilar på allmäna vägar.
Pressat våran v70 till 240 km/h några gånger härligt som tusan men känns lite obehagligt om vägbanan inte är helt jämn
Kört ifrån en BMW M Coupe för ett antal år sedan. Hur fort det gick vet jag inte för fokus var på vägen, BMW´n har elektronisk fartspärr. Bilen är en italiensk fyradörrars vacker skapelse....
Kört ifrån en BMW M Coupe för ett antal år sedan. Hur fort det gick vet jag inte för fokus var på vägen, BMW´n har elektronisk fartspärr. Bilen är en italiensk fyradörrars vacker skapelse....