• puffipuff

rabattkupong på ÖB?

Hur funkar det..?

Har fått en rabattkupong på pamperstvättservetter och på lappen står det inget om nån speciell affär som tar emot kupongen bara "lämna i butiken", alltså borde väll ÖB ta emot denna eftersom dom säljer pamperstvättlappar??

• Svar på tråden rabattkupong på ÖB?
  • Freiya

ja det gör dom säkert.

Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
  • Familytime

Hmmm...inte säkert eftersom de redan har nedsatt pris på deras produkter. Står det inget om ordinarie pris mm på kupongen?

• puffipuff

det står gäller som rabatt i kassan vid köp av ett singelpack pampers tvättservetter. får ej kombineras med andra kupongerbjudanden

• puffipuff

ja jag ska faktiskt göra det eftersom det är så bra pris där..

• Stimorol81

Jag hade rabattkupong för ett tag sedan på ett schampoo och balsam (kommer inte ihåg vilket märke det va) men när jag lämnade fram det i kassan när jag va på ÖB, så nekade dem och sa att dom inte tog emot och godkännde raattkuponger. Men fråga mig inte varför dom inte gör det, för jag av ngn anledning frågade inte.

• Familytime

Förmodligen för att de redan är en lågpriskedja. Det var det jag misstänkte. Jag tror att rabattkupongerna gäller enbart på ord. priser.

• xenastina

detta är ju grymt irriterande.... någon som sett på "extreme couponing" på tv? eller när Berg och Meltzer i amerika hälsade på couponing queens...
    här tar inte Netto heller några kuponger..  Men willys tar! jag brukar samla kuponger i andra affärer och så använder jag dem med självscanningen på willys och då funkar de ihop med andra erbjudanden även om det står på att de inte gör det HEHE! tips! Willys har bra priser.. men man får ingen bonus där ju mer man handlar.. det är synd...
    Man kan göra samma sak på ica maxis självscanning... och ibland i kassan.. beror väl på hur noga de är.. eller om de "accepterar de kuponger som går in"...
    Är mammaledig nu och därför har jag tid med sådant här ;)

Svar på tråden rabattkupong på ÖB?