• Mysluvan

Vilken kändis liknar du? Kul test.

http://www.myheritage.com Lite kul test jag hitta dom scanar av bilden och så får du upp "kändisarna" Du är lik.
  • Svar på tråden Vilken kändis liknar du? Kul test.
  • JoelsFru

HAHA
    Jessica Simpson, Lara Flynn Boyle, Amy Weber m.fl.

Amor vincit omnia
  • MrsMurphy

Haaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaa!! Hur snygg är jag då??!! Houdini, Prince Harry of Wales, Tori Amos, Diane Keaton, Sandra Bullock. Allt från ett och samma kort!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • JoelsFru

I verkligheten säger vääääldigt många att jag är en yngre KISHTI TOMITA!!

Amor vincit omnia
  • MinSonElias

haha va roligt detta var. Jag fick olika på alla bilder, men Adriana Karembeu var med på dom mesta...
    På 2 andra bilder var det Jessica Alba och Angelina Jolie som var mest lika.. hehe

• GULDHJÄRTA

Jag är tydligen lik Kim Basinger, men det är inget nytt, har hört det förr, men ingen kan kolla har inget foto på mig i galleriet.

• Mysluvan
    GULDHJÄRTA skrev 2007-05-15 19:42:40 följande:
    Jag är tydligen lik Kim Basinger, men det är inget nytt, har hört det förr, men ingen kan kolla har inget foto på mig i galleriet.
    Vad var det för % på er likhet?
  • Snö80

Bild två Caprice Bourret... que

• Snö80

Bild tre Asia Argento, vem är det?

• Pepparrot

Vad roligt!!
    Jag är 97 % lik Adriana Karembeu och 86% lik Izabella Scorupco!

A dyslexic agnostic insomniac lies awake at night wondering if there's a dog
  • Supermamsen

hm....Vem är man lik ?...

.Vettetusiken ....

• GULDHJÄRTA

jovansson, du undrade hur många procent jag är lik Kim Basinger det var 87% så rätt likt, min dotter som är 14 år var lik Mary-kate Olsen till 94% och dem är lika om ser på ansiktsform och ögon.

• eastling

Tjoho!! Brad Pitt. Måste va nåt fel på det där testet...

Svar på tråden Vilken kändis liknar du? Kul test.