Svorska barn, fortsättningen!!
Här hänger vi norska, och svänska, som har svorska barn, eller bara är nyfikna.
Grattis Norge på vår nationaldag!!
Här hänger vi norska, och svänska, som har svorska barn, eller bara är nyfikna.
Grattis Norge på vår nationaldag!!
TACK!
Pricken1 skrev 2007-07-02 14:01:04 följande:
Här i tråden var det tyst och stilla. Hur är det mer er allihopa?
Här är allt bara bra, lite tråkigt väder dock men till helgen blir det förhoppningsvis bättre väder igen! Då ska här gås på marknad och på lördag så kommer sambon ÄNTLIGEN hem från Norge igen, så skoj det ska bli!
Vi ær i norge....ut veckan..skal till oslo i morgon.
tænkte åka till bø sommarland på torsdag
norgesessan: Åh, vad kul. Hoppas ni får en fin semester!
Jag har faktiskt aldrig varit till Oslo men nån gång ska vi nog förhoppningsvis ta oss dit Min sambo har bott i Oslo tidigare så han säger ofta att vi måste ta och åka en tur ditåt snart, han får västa Oslo-längtan ibland
När vi åker till Norge blir det ju alltid till Nord Norge eftersom det är där sambons släkt och familj finns men det hade varit himla kul att se resten av landet också.
Hej!
Någon som finns i Arendal/Tvedestrand?
Ær dær tills 29/7 och det vore kul att træffa ngn!
Hur är det med alla. Vilket skitväder vi har haft nu under sommaren. Våren var ju väldigt fin, men sommaren har varit kass....
Har inte blivit mycket med djurparksbesök Vi har inte haft semester ännu så vi hoppas fortfarande på fint väder
vi tänkte på er igår! vi var på nåt kollo for att hälsa på sambons brorson...hästveda....
Ja, det är ju inte så långt från oss
Vi får väl höras och se om vi kan få ihop något. Annars får vi väl ta det i sept, oktober när vi har kommit hem.
Oj oj börjar det redan närma sig datum för att göra en ny tråd??
Jag håller på och tänker nu - ska jag och sonen flytta till Norge och fortsätta jobba där? Näää jag vill inte. Så jag söker högskola hemma i Sverige istället! Så hoppas jag komma in inom 2 år så jag vet vart jag hamnar med tanke på att sonen ska börja skolan och så sen. Bra om han får gå 1 år på dagis på stället han ska börja i skolan. Jobbigt faktiskt.
Hur är det med alla er andra då? :o)
Har öppnat ny tråd
www.familjeliv.se/Forum-3-45/m23556906.html
Välkomna dit allihop....
Ha ha ha jag måste få berätta!
Jag jobbar ju som salgskoordinator i Norge - jag är ju svensk och pratar svenska! Mina säljare hade en tuff kväll så jag satte mig ner och ringde några samtal ut tillsammans med dem för att peppa lite!
Vi ringer ju i Norge till norska kunder och våra säljare är ju norska.
En av våra kunder sa såhär efter jag, på svenska, presenterat mig: "UTLENNING" sa han surt och så slängde han på luren!!! *asg*
vi har fått ny tråd...lenken over...