Har era barn kalsong/trosor under pyjamasen?
Är bara nyfiken hur ni andra gör? Här tycker pappa en sak & mamma en sak...
Är bara nyfiken hur ni andra gör? Här tycker pappa en sak & mamma en sak...
Varför ska man nuförtisen byta så ofta nog förstår jag en tonåring kan byt typ varannan dag kallingarna/trosorna med barn varje dag onödigt jag är en ung man o jag byter var 3dje 4de dag kallingar och har haft dem 24 timmar luktar ingenting
Nu är sonen vuxen, men när han var liten, ja. När han var äldre sov han i endast kalsonger.
Jag sover med trosor, pyjamas och vintertid gärna mer kläder
4-åringen har nattlinne och trosor, 6-åringen har antingen pyjamas eller kalsonger.
Svaret på frågan: Ja, de har kallingar på sig under pyjamasen.
Den ene sover helst i shorts och linne/t-shirt, den andre varierar kraftigt med allt från lång pyjamas till shorts och linne.
7 åringen har trosor och pyjamas, hon tycker inte om att vara naken. Byter trosor varje morgon.
5 åringen är lite olika, ibland i trosor och pyjamas, ibland i bara pyjamas, ibland bara trosor. Byter trosor varje morgon.
Själv sover jag i trosor och linne..
Är lite olika, ibland har han kallingar under pyjamasen, ibland inte, likadant när han har nattlinne.
4-åringen sover naken, med enbart t-shirt eller med pyjamas utan kalsonger under.
När jag var grabb var kalsonger under pyjamasen ett måste och det känns bara skönt att snoppen då hålls på plats och för mamma var det lättare att inte behöva tvätta pyjamasen lika ofta. I min familj skulle snoppen döljas och det kändes också bara skönt.
Hur är denhär för killar då ska de sova utan eller med boxershorts?
Jag är kille 24 år sover i boxers kan inte sova naken för då vinglar snoppen hit å dit jag gillar när snoppen är på plats just i boxers där hålls den på plats och inte vinglar
Jag är kille 24 år sover i boxers kan inte sova naken för då vinglar snoppen hit å dit jag gillar när snoppen är på plats just i boxers där hålls den på plats och inte vinglar