lonev - sötis, tack för att du frågar efter mig! Jag har varit här och läst flera gånger, men alltid känt mig för stressad för att skriva något, vill ju ha tid att skriva ordentligt.
Har läst om kråkas hemska olycka, vilken tur att det gick bra!! Hoppas det går bra att köra igen, vet att sånt kan vara jobbigt.
Hemlige Arne - vilka fantastiska nyheter!! Hoppas allt går som det ska nu, roligt att lyckas på egen hand!
Mae - lider med dig och hoppas att de hittar det nedrans provet snart!
Det har hänt en massa tråkiga barnrelaterade saker runt omkring mig, men jag mår bra, och bebisen mår bra så vitt vi vet. UL om knappt 2 veckor.
Tredje veckan på jobbet börjar idag. Chefen vet (han blev jätteglad och har redan börjat planera för ersättare
), gruppen jag arbetar i vet, och de andra får veta allt eftersom. Det är roligt när man ser hur folks blickar glider mot magen. Ingen frågar dock, vilket jag tycker är bra. Så stor är den inte ännu. Men jag blir lite full i skratt och talar om att jag inte bara ätit upp mig under sommaren.
Vet inte om vi kommer att inreda något barnrum från början. Känner ingen längtan efter det ännu, och vi har bara 2 sovrum varav det ena är arbetsrum, så det kanske får vänta. Men man vet aldrig, plötsligt kanske suget vaknar hos mig också och jag går loss på tapeter, inredningsdetaljer och dyra lakan.
Däremot längtar jag efter att börja provköra barnvagnar... Efter ul har blivit nåt slags mantra, haha.
Kramar till er alla, ska rycka upp mig och vara mer aktiv här, jag gillar ju er.