• Perry the Platypus

Blev du trängre eller "slappare" efter förlossningen?

Jag har alltid trott på det där om att efter att man fått barn är penetrationen "som att kasta in ett vedträ i Blå hallen". Men nu har jag hört lite olika på FL. Hur är det egentligen?

Which is it, is man one of God's blunders or is God one of man's? - Friedrich Nietzsche
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Blev du trängre eller "slappare" efter förlossningen?
  • Perry the Platypus
    Annamus skrev 2007-05-20 11:45:28 följande:
    Jag svarade att jag inte märker någon skillnad... Men möjligtvis mot det trängre i sådana fall. Känns ju som gubben fick större *** och det är kanske inte lika troligt...
    Fast det vore ju en piffig "biverkning" av att få barn - ju fler barn han har ,desto större blir han!
    Which is it, is man one of God's blunders or is God one of man's? - Friedrich Nietzsche
  • Annamus

Hehe, jo absolut! Nu är den ju alldeles lagom som den är, men det finns ju de som önskar sig större, så att sätta igång med bäbisproduktion skulle då kunna lösa den frågan... *flummar*

• Saltlakrits

Större- har genomgått tre förlossningar.

Däremot så kändes det som om det var trängre de första gångerna vi hade sex efter förlossningarna... Men sambon sa att så var nog inte fallet

Men efter mycket knipande så är det i stort sett tillbaka till det normala
    Jag har tålamod då jag ahr fått tre barn på under 4 år....

Mamma till tre underbara barn!
  • MIKS

Jag gick sönder så mkt man bara kunde. ( även analt)
    Fick sys en massa. Tyvärr gick det upp efter ngr dagar.
    Läkaren sa att oftast blir man trängre då man sytt.
    Jag har "hård tränat" snart i sju månader. Nu märker jag ingen skillnad..

• Matillin

märker ingen skillnad.

Våran prinsessa är här
  • Perry the Platypus

Positivt att det bara är 30% som blivit större iaf

• Perry the Platypus
  • Heisan

Min första tjej togs med sugklocka o då slets muskler sönder, så hur mycket jag än kniper så gör det ingen skillnad.. Skall operera mig efter det att jag har fött de barn jag ska ha...

Jag tycker alltså att det har blivit större...

• Perry the Platypus
    Heisan skrev 2007-05-20 19:10:28 följande:
    Min första tjej togs med sugklocka o då slets muskler sönder, så hur mycket jag än kniper så gör det ingen skillnad.. Skall operera mig efter det att jag har fött de barn jag ska ha...Jag tycker alltså att det har blivit större...
    Oh, din stackare!
  • SweetStarAngel

Jag märkte ingen skillnad

Jag behöver inga tatueringar, mina barns och min mans namn är ristade i mitt hjärta för evigt
  • Licizzi

Ingen skillnad alls efter förlossningen

♥ Cicci Bella -o5 + hoppas på en -o8 ♥
  • Chipsgalen

Första gången var ju inte så rolig men efter några veckors knipövningar så funkar det igen.... om inte bättre

• TyraPaloma

Jag svarade att jag blev större men allt är ju relativt. Innan var jag så trång att sex var ett problem. Nu är jag fortfarande väldigt trång kan dock ha sex utan en himla massa bök och smärta.

• Med två små

Efter första gången blev jag större enligt sambon. Nu efter andra gången är jag dock trängre igen säger han! De sydde mer inuti den här gången och snörpte väl ihop det bättre.

• champion

mysko men jag blev trängre (en förlossning) Kan det bero på att vi inte har sex lika ofta som innan kanske...? Trodde man skulle bli väldigt glapp å slapp *ler*

• Familjen Valjus

Mycket trängre, e fan oskuld igen känns det som
    man får arbeta med massa olja o förspel innan denne fan töjs ut
    suck

Svar på tråden Blev du trängre eller "slappare" efter förlossningen?