• helena20

Tips på kattnamn?

Får om ca 2 veckor hem två helsvarta,långhåriga charmtroll. Har fastnat för namnet Smirnoff men vet ej vilket namn mer. Någon som har tips på matchande hannamn? Ett tufft namn, gärna lite annorlunda men samtidigt lätt att uttala o gärna med s-ljud.

Gärna tips på sidor också där man kan köpa kattsaker,t.ex lådor,skötselgrejer, klätterställningar mm.

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Tips på kattnamn?
  • För blinda själar är alla katter

VAd mysigt med två små nykomlingar Grattis!

Jag tycker att Baccardi skulle passa till Smirnoff, visserligen inget S-ljud men av min erfarenhet spelar det ingen roll. Har två katter med s-ljus i namnen (Zeb och Noosa) och en utan (Filou) och Filou är nog den som uppfattar sitt namn bäst.

Tips på hemsidor:

www.huverods.se
    www.rosahuset.se

Lycka till!!

• timberhochmandie

En av mina katter heter Stravinskij. Kanske skulle gå ihop med Smirnoff? Är det två hanar, förresten?

• Tropicalfire

om den ena ska heta smirnoff så tycker jag den andra typ Baileys lr nått annat roligt alkoholnamn:D sök drinkar på google:P

• vernis

Spike
    Timon
    sotis
    Angel
    Memphis
    Molle
    Gizmo
    pumpa
    Zorro
    Gustav
    Pelle
    måns
    bill
    bob
    James
    Simba
    Toker
    Elvis
    Peppsi
    max

• vernis

Gärna tips på sidor också där man kan köpa kattsaker,t.ex lådor,skötselgrejer, klätterställningar mm.

Man kan köpa lite på rusta och öb

• ia25

Våra monster heter Svante och Gustav

• vernis

www.agria.se/ sen på katt och på högersida kommer en meny där man kan klicka på kattnamn då kommer upp en sida där man kan få lite namnförslag även en bra kattförsäkring har de jag betlar under 1000lapp om året får två katter om det skulle hända något så blir det inte så dyrt

• Ms Croft

CURRY!!!! För att de "kurrar" (spinner)

• Mihret

Hej!

Maria

Sia

Nina

Gena

Tina

Tindra

Aurora

Smilla