• Lovli

Försökt i lite mer än ett år..

Det hade varit "kul" att träffa fler som är i samma sits. Vi har ringt och nu väntar vi på en tid för utredning och det känns redan bättre.. men ibland så tappar man modet och blir fruktansvärt svartsjuk på alla som blir gravida direkt..
    Det känns som det inte finns nån som förstår mig, inte i min omgivning iaf.. eller av dom som vet. Så sitter jag här inne och läser och känner igen mig, så känner jag att jag skulle vilja skriva av mig men att jag inte vet va jag skulle säga.. man är ju bara helt tom ibland..

• Svar på tråden Försökt i lite mer än ett år..
  • Sootie

Ulle- skönt iaf att det är ordnat nu, Håller tummarna.. Du får berätta hur det går!

Pidsi. YES!! Äntligen! Vad glad jag blir, då kan ju äntligen något börja hända!! Självklart berättar du vad som händer va?!

Ternera- kanske hade du den dagen då d var tydligast (eller ja äl är ju lite efter man sett randen..) Som sagt så ska den ju vara ung lika tydlig som den andra.. men det är ganska svårt att se.. Lycka till!

Sugar- ja jag kollar brevlådan varje dag efter ett brev från sjukhuset om tid, men blir lika jäkla besviken varje dag..

Kramar till er alla!!

• Nellansmamma

Hej alla!!!
    Sugar- vi satte upp oss i kö först på landstinget i oktober förra året, fick tid i januari. Tyckte int vi blev väl bemötta där. Tog int oss på allvar kändes d som. Dom menade på att vi va unga ännu o hade gott om tid på oss.. inte d man vill höra. så ja valde att gå privat ist, fick tid till början på juni. lämnat blodprover o sperma prover. o nu ska vi få reda på svaren o antagligen diskutera hur vi ska gå vidare. vi ska på ett ivf möte. känns spännande. så har vår resa gått till väga.

Sootie- ja äntligen börjar d hända saker.. Självklart berättar ja va som händer. Nu håller ja tummarna för att ni oxå ska få er tid hemskickad.

• P i x i e

sootie -  det känner jag ingen, man blir som en hund som hör brevlådan, man spurtar *s*

pidsi -  oki, men får ni själva bekosta utredningen eller går ni till en landstingsanknyten mottagning då?

• Nellansmamma

sugar- d e samma kostnad för privat som landsting vid läkar besöket. skulle d bli så att d blir ivf, så remiteras vi till landstinget o då är d tre gratis försök. men vi kan juh även välja att stanna privat, men då får vi betala 52000.

• Sootie

Hej!
    Sitter här och läser fast kommer inte på nåt å svara.. Kanske är det dax å gå hem från jobbet.. Är så trött att ögona går i kors Kram på er iaf!

• yemma

Jag köpte oxå billiga äl-tester på nätet som var jätte svåra att tyda. Jag rekomenderar CB´s äl-test dom tycker jag är bäst, men dyra. Har jätte mycket äl-test dom billiga) över som bara ligger. Är det någon som vill ha så kan jag skicka dom? Säg bara till...

Det är vår tur nu =)
  • yemma

Ovanstående skulle delvis vara till *Ternera* men efter som man är så oteknisk så ville inte inlägget bli som jag ville... =)

• Ternera

He He.. ;)
    Tusen tack! men ja tror ja kör en sväng med CB i så fall.. :)
    Nu väntar ja bara på Mensen..
    Börjat vänta på den iatället för den uteblivna..
    Slipper man bli så jädrans besviken varje gång..

yemma skrev 2007-08-24 00:50:05 följande:
    Ovanstående skulle delvis vara till *Ternera* men efter som man är så oteknisk så ville inte inlägget bli som jag ville... =)
  • Lovli

hej allihopa! funderar på om det börjar bli dags för en ny tråd? för det är väl 3 månader som den är öppen normalt? kram

• P i x i e

Lovli - tror det är tre månader... bästa att skapa en ny innan denna går ut.... lägger du länken här då?
    Hur går det för dig föresten??

• P i x i e

Fick utslag på ÄL-stickorna i helgen btw.
    Killen och jag jobbade om varandra totalt, men jag skulle pricka så det blev till att kompa en timma och powersexa*s*

Men jag prova både stav och sticka denna månaden och kan säga att om man inte vill betala massa för CB så är stavarna mycket bättre än stickorna, lite mellan alternativ licksom.
    Klart och tydligt streck mot ett lite fisigt ojämt på stickan.

När har ni BIM föresten tjejer??

• Lovli

Här kommer den nya tråden då Tjejer!! Hoppas att alla tittar in där www.familjeliv.se/Forum-7-132/m24256086.html

SugarRusch- jo det rullar på som alltid! jag har har inte sån koll men jag tror det äl för mig snart iaf.. när hade du BIM?

Se så hoppa in i tråden nu och svara hehe

Svar på tråden Försökt i lite mer än ett år..