• Älskar DIG redan

Man törs inte riktigt tro det men ett plus efter 4,5 år och det kom "naturligt"

Hej allihop! Jag testade possitivt den 22/5 och tror att jag är i vecka 8 (7+5). Var på MVC idag för inskrivning och jag kommer nog inte kunna andas ut på riktigt förrens efter v 12. Jag och min man har försökt i 4,5 år, vi har fått ett missfall tidigt och sedan ingenting. Efter ett tag provade vi med insemination tre omgångar vilket bara ledde till ytterligare besvikelse. Till sist skrapade vi ihop pengar för ett IVF (visste då inte att man kunde "få" det av landstinget) även detta blev en katastrofal miss. Har nu stått i kö i 1,5 år och vi kom helt plötsligt fram den 25/4... Vi bokade in att nästa försöt skulle börja gälla till näst nästa mens alltså runt 4 Juni. Och när mensen sen inte dök upp var det bara att konstatera att vi hade lyckats på HELT egen hand. Jag är så lyclklig men också lika rädd att allt återigen ska tas ifrån mig. Grattis till alla där ute som har fått ett plus!

• Svar på tråden Man törs inte riktigt tro det men ett plus efter 4,5 år och det kom "naturligt"
  • Fluffguf

Grattis! Vad roligt! Hoppas att allt går bra med babyn!

Bara döda fiskar följer strömmen!
  • jempagirl

Grattis å lycka till!

• Mabiehl

Stort stort grattis! Önskar mig själv samma sak
    Det kommer självklart att gå bra.. Lycka till!!

• Omutifallatt

Verkligen grattis!
    Lycka till framöver

• taca

stort grattis...skönt att läsa om solskenshistorier.

• Resande

Grattis!! Härligt att det kan funka efter så pass lång tid

Nu måste det vara vår tur...
  • Monqan

Oj vad roligt för dig! Superglad för er skull, korsar fingrarna o önskar er lycka till vidare.

• RaraTjejen

Vad roligt jätte grattis och lycka till.

• Älskar DIG redan

Tack så mycket för alla fina ord. Det värmer och behövs när man inte "kan" prata med familjen då vi valt att vänta som sagt. Jag hoppas att ni alla också lyckas en dag snart!!!

Svar på tråden Man törs inte riktigt tro det men ett plus efter 4,5 år och det kom "naturligt"