• alltid glad

4 barn

ok är man ung om man är 27 år,*ler* klart känner mig ung iallafall.undrar om det finns fler unga eller gammla *ler* det vill säga åldern spelar ingen roll försöker att vara lite rolig men men ,, alla mammor som är intresserade av nya vänner se hit jag har 4 barn o är mamma ledig nu precis fått minstingen och går hemma ett bra tag *ler* sommar o allt ska inte resa i sommar eller har inget direkt planerat.så tänkte mig att träffa nya vänner.älskar bara att träffa nya människor.många varma kramar.

• Svar på tråden 4 barn
  • Josefin86

Här finns en Jag är 21 år och bor i Dalarna med min sambo och våra 2 barn. Theodor 4 år och My som blir 2 år den 2:a oktober.

• emelita

Hej jag är 21 snart, bor i knivsta som ligger mellan sthlm-uppsala går snabbt att åka till båda,9min till uppsala o 29till sthlm central,där lever jag med min sambo som är 28 o vår dotter elsa som är 4månader.söker nya vänner,jag är från gotland,men har bot här sen ca februari 2006,har lite släkt o vänner här uppe,men söker flera...????

• TA25

hej jag har fyra barn och är 28 år. Robin 8 år, Linus 6 år, Emil 3 år, Ronja 4½ mån

Svar på tråden 4 barn