Relativt unga Stockholmsmammor!
Jag är född -87, har en son på snart två. Vi bor norr om Stockholm! Hör av er så vi kan prata!!!
Jag är född -87, har en son på snart två. Vi bor norr om Stockholm! Hör av er så vi kan prata!!!
Är 83:a och bor i täby.
Har dottern stephanie som är 3 år och tvillingar i magen som kommer till hösten.
/Angela
hej jag e snart 21, bor norr om sthlm i knivsta min dotter elsa är 4månader på tisdag
ja är en mamma på 17 år har en son på 1 år bor söder om sthlm
Inga träffar på g? Skulle vara kul att träffas i sommar och göra något eller varför inte bara sitta i en park och prata=)
88:a Första barnet och vi bor på söder...
Ser att du också harr hittat hit Elin :P
Yeeees =)
Heter Michell och är född -87 å väntar första barnet i september ! en del tycker det är tidigt.. :) jag tycker att det är aldeless lagom :D vi bor i sundbyberg !!
Vår son föddes den 14:e Juli och blir två veckor imorrn... Tiden går så snabbt
Ja e 19 o bor i Tensta med min bebis, hon e 2 månader :D
hej allihopa här är en 85:a som har en son på 25 dagar och bor på söder =)
J N:
Jorå, förkylt men annars fint..
Jobbigt me jobbet, vad jobbar du me?
jobbar inom resturang. å fy man kräks på det här jobbet. bara krångel och man blir inte direkt uppskattad heller!
men jag ska säga att jag vill gå ner till halvtid i agusti om jag ens pallar vara kvar tills dess.
J N:
Ahaa..nee folk i den branschen har det inte lätt har jag hört..
Hoppas du orkar stå ut lite till då å kan få en halvtid sen då!
Håller tummarna!
Jag är 22 och väntar mitt första barn runt årsskiftet. Bor i Nacka med min sambo och två katter. Jag är väldigt glad över att jag har sommarlov nu när jag är så trött och illamående, det blir inte mycket gjort om dagarna..
Jag fyller 19år i december och har en dotter som fyller 2år i september. Vi är bosatta i Salem, söder om Stockholm men är mycket i Hässelby Gård.
då "hänger" ni inte långt ifrån oss. vi bor i Blackeberg =)