• Samantha87

Relativt unga Stockholmsmammor!

Jag är född -87, har en son på snart två. Vi bor norr om Stockholm! Hör av er så vi kan prata!!!

• Svar på tråden Relativt unga Stockholmsmammor!
  • Täbymamman

Är 83:a och bor i täby.
    Har dottern stephanie som är 3 år och tvillingar i magen som kommer till hösten.

/Angela

• emelita

hej jag e snart 21, bor norr om sthlm i knivsta min dotter elsa är 4månader på tisdag

• Tiffanie

Inga träffar på g? Skulle vara kul att träffas i sommar och göra något eller varför inte bara sitta i en park och prata=)

• Mommmy  Dearest

88:a Första barnet och vi bor på söder...

Ser att du också harr hittat hit Elin :P

The Jungmairs
  • miiichelle

Heter Michell och är född -87 å väntar första barnet i september ! en del tycker det är tidigt.. :) jag tycker att det är aldeless lagom :D vi bor i sundbyberg !!

• Mommmy  Dearest

Vår son föddes den 14:e Juli och blir två veckor imorrn... Tiden går så snabbt

The Jungmairs
  • lillmamman

Ja e 19 o bor i Tensta med min bebis, hon e 2 månader :D

• Millsan

hej allihopa här är en 85:a som har en son på 25 dagar och bor på söder =)

• J N
    hej allihopa!
    hur är det med alla idag??
    själv är jag så trött på mitt jobb så snart flyger jag härifrån!!!
  • Tilde å Nova

J N:

Jorå, förkylt men annars fint..

Jobbigt me jobbet, vad jobbar du me?

Tilde 030703 & Nova 070515
  • J N
    Tilde å Nova skrev 2007-08-02 09:38:18 följande:
    J N:Jorå, förkylt men annars fint..Jobbigt me jobbet, vad jobbar du me?

jobbar inom resturang. å fy man kräks på det här jobbet. bara krångel och man blir inte direkt uppskattad heller!

men jag ska säga att jag vill gå ner till halvtid i agusti om jag ens pallar vara kvar tills dess.

• Tilde å Nova

J N:

Ahaa..nee folk i den branschen har det inte lätt har jag hört..
    Hoppas du orkar stå ut lite till då å kan få en halvtid sen då!
    Håller tummarna!

Tilde 030703 & Nova 070515
  • Mifuna

Jag är 22 och väntar mitt första barn runt årsskiftet. Bor i Nacka med min sambo och två katter. Jag är väldigt glad över att jag har sommarlov nu när jag är så trött och illamående, det blir inte mycket gjort om dagarna..

• m00nfl0wer

Jag fyller 19år i december och har en dotter som fyller 2år i september. Vi är bosatta i Salem, söder om Stockholm men är mycket i Hässelby Gård.

• elin87

då "hänger" ni inte långt ifrån oss. vi bor i Blackeberg =)

m00nfl0wer skrev 2007-08-03 12:47:29 följande:
    Jag fyller 19år i december och har en dotter som fyller 2år i september. Vi är bosatta i Salem, söder om Stockholm men är mycket i Hässelby Gård.
  • m00nfl0wer
    elin87 skrev 2007-08-03 13:04:28 följande:
    då "hänger" ni inte långt ifrån oss. vi bor i Blackeberg =)
    Åh, okej! Kanon ju. Jag och Emmi är i Hässelby Gård hos min fästman ungefär varje helg. Och fram tills jag börjar gymnasiet så kommer vi säkerligen vara där någon gång i veckan också. Hehe.
Svar på tråden Relativt unga Stockholmsmammor!