• Jennsan79

Kan bebisen vara mer livlig innan förlossning???

Det har varit ett himla liv på bebis de senaste dagarna. Varit mycket mer rörelse än tidigare. Kan det vara ett symtom på att h*n vill komma ut? Någon som vet?
    Kram

• Svar på tråden Kan bebisen vara mer livlig innan förlossning???
  • Askungen

Heej!!

Jag har BF idag och dom senaste dagarna har bebisen levt rövare i min mage!! Den är verkligen tokig därinne. Det är faktiskt nåt som jag också har undrat över. Bra att du skrev ett inlägg om detta. Då kanske vi får nåt bra svar av nån erfaren!! //Nina

• sunny

Jag vet tyvärr inte om det e ett tecken på att det snart e dags men jag har det oxå så. De senaste dagarna har det varit mycket mer liv o rörelse än annars. Är nu i v 41 så det kan ju ligga nått i det. Det kan ju inte vara allt för långt kvar nu. Kramar till er o lycka till.

• Molly00

Det kan nog mycke väl va så har varit inne på förlossning senast idag å då sa dom att det e jätte poitivt att den e så livlig tydligen kunde det underlätta det hela?!

• Emma69

Min är mer livlig tycker jag, framför allt har den mycket hårdare sparkar och den rör hela kroppen så att det dunsar till rejält nere i bäckenet, jag känner hur den dunsar mot urinblåsan.

• Aziza

PRECIS vad jag frågade inne på förlossningen igår för en check! Japp det kan den! Den kan känna sig lite stressad av att den känner att den pressas neråt (om du tex börjat öppna dig som jag) Hela kroppen påverkas ju när en förlossning står inför dörren, tex blodtrycket höjs, tarmen tömmer ig, illamående m.m och allt det kan påverka bebis så att den blir lite stirr *S* Min bebis är det iallafall och min BM tror att bebis kommer i dagarna

• Shannara

Hmmm... låter bra...för min e jättelivlig å ja vill verkligen ha ut den NU... Den har ju blivit jättestor ju... Ligger å knör ner mot bäckenet så ja knappt kan sitta ibland... *ler*

Svar på tråden Kan bebisen vara mer livlig innan förlossning???