Lunginflammation för 2:a gången!!! ???
Hej... här har ni en mamma som är näst intill ett nervvrak, jag är så orolig så jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Min dotter är 2år och fick sin andra lunginflammation innom loppet av 2½ månad. Nu sist blev hon inlagd på Astrid Lingdrens Barnsjukhus i två dygn med antibiotika och dropp intraviöst. Ingen av lunginflammationerna har kunnat konstaterats utan röntgen, så hon har båda gångerna blivit riktigt dålig, nu sist låg sänkan på 250... . Hon är hemma nu och svara bra på antibiotikan så förhoppningsvis blir allt bra. MEN TÄNK OM DEN KOMMER TILLBAKA IGEN!? Om sex veckor ska vi in på en ny röntgen för att se så allt ser bra ut, om det är bra då så kommer det att göras en utredning på varför hon drabbas av detta. Jag är så himla rädd att det är något som är fel på min dotter som inte går att göra något åt. Det får vara vad som helst, bara det inte är fel på henne!! Är det någon som varit med om liknanden som har något lungnande att komma med? Jag är en väldigt orolig människa, och detta gör mig ännu värre. F*n vad jobbigt det är. När hon sover går jag in och tittar på henne och gråter en skvätt, alla dom värsta tankarna sätter igång och jag kan inte få bort dom. Suck.... ni får väldigt gärna komma med råd, tankar....
Kram Linda