Har jag överreagerat?!?!?!
Min bonus var hundvakt idag. Vissa rum ska hunden (valp) inte vara i för där har vi ömtåliga saker samt att jag inte gillar att hon är i vår säng...m.m....
Bonusen hade då öppnat en av dörrarna för vilken anledning vet jag inte..Hunden går in, hoppar upp i sängen och total demolerar min mobil laddare. Bonusen satt och snackade i telefon under tiden....
Jag blev arg då jag ansåg att hon vet hur hunden är, tuggar på allt och att dörren lämnades öppen medan bonusen satt i telefon. Så jag sa att hon får köpa en ny till mig. Det blev jordens diskussion mellan mig och sambon då han menar att hon inte gjorde det med flit. Nej kanske inte med flit men hon VET att hunden inte ska in dit! Hade jag själv lämnat saker framme i vardags rummet och hunden hade trashat det, då får jag väl skylla mig själv?! Men nu var det bakom en stängd dörr!
Är så trött på att så fort bonusen ställer till det så skyddar pappa på en gång! Hur ska bonusen lära sig att ta konsekvenser när han hela tiden försvarar henne MOT MIG?! Så nu vill jag bara höra, överreagerade jag?!