• tomcar1

Stolt faktiskt !

Hej !
    Är så stolt över min bonusson. Visst har jag velat "vrida" nacken av honom ibland, men idag var han så fin i kostym och studentmössa. Tog studenten efter 3 år på elprogrammet (se bild i mitt galleri). Ville bara säga det: )
    Mvh tomcar1

• Svar på tråden Stolt faktiskt !
  • Therese33

Ja, visst är dom underbara?

• tomcar1

Therese33...ja, de är så fina. Och jag smet fram (före hans mamma och pappa) och fick en kram. Det värmer gott kan jag lova !
    Mvh tomcar1

• Dazzle

Hej

Får jag fråga dig om råd!!?? Hur länge har du varit tillsammans med hans far? Hur är relationen till hans andra familj? Kände du dig utanför?

Jag är så orolig att jag vid alla högtider ska känna mig obekväm och utanför.

tack och grattis
    L

• tomcar1

Dazzle...jag känner mig alltid utanför, när det är saker som sker runt barnen. Vi har varit tillsammans i 10 år nu och mamman behandlar mig fortfarande som luft, förutom när hon behöver hjälp och det krisar.
    Mvh tomcar1

• Dazzle

Gud vad tråkigt!!!

Igår funderade jag dock på om det är mer jag själv som ser mig som utanför än någon annan. Då jag inte ens kände mig hemma på simskoleavslutningen med min sambo fast exfrun inte var där, så det var bara jag som var "mamma". Det kanske är mer mina känslor än andras...

Kämpa på! Tack för svaret.

Svar på tråden Stolt faktiskt !