• Weblinda

Gravid igen, vad kan det finnas för hjälp?

Hejsan

Har precis plussat. Har en dotter, men har haft ett mf i aug-06 ett i januari-07 ett i maj-07
    Är nu gravid igen, men vad kan jag göra för att den lille ska stanna kvar? Nån som fått någon hjälp med ex. hormoner eller annat?
    Är orolig så klart, men vill njuta!
    Kram

• Svar på tråden Gravid igen, vad kan det finnas för hjälp?
  • Bellbox

har du inte sökt hjälp för detta?
    Kanske borde du besöka gyn för att se om det finns några uppenbara skäl till detta eler om det bara är höjden av "otur" (dåligt uttryck, jag vet..)

Besegra Clearblue-monstret !
  • Weblinda

Jo jag str på väntelista för en utredning. Men det hjälper knappast eftersom jag nu är gravid igen...
    Men jag undrar om det finns ngt jag kan göra?

• Fredrika Bremer

Grattis till graviditeten!
    En del får progesteron för att undvika mf, hör med din läkare om det. Lycka till!

• smilla 1

hej! AKupunktur kan oxå funka.... man kan sätta nålar i huvudet för att förhindra mf. Har provat, gör inte ont ...känns väldigt avslappnande! Lycka till.

• Pantern2

Ja testa progesteron och akupunktur. Undvik, kaffe, svart te, coca cola, socker och vitt mjöl. Curry och vitlök, stress och tunga lyft, och extrem hetta.

• Minna07

Ramlade in på den här tråden och vill bara önska dig TS lycka till. Hoppas det går bra den här gången!

• jelin75

Önskar lycka till o hoppas det går vägen för er denna gång!

Jag vet precis hur du känner dig, vi har haft mf i februari o april detta år.
    Hållertummarna, Lycka till!

Kram o glad sommar

Svar på tråden Gravid igen, vad kan det finnas för hjälp?