• bamsefan

Plussa idag......har ett missfall som spökar för mig...

Och då är min fråga.Hur vanligt är det att det upprepas.Är det något man ska vara beredd på denna gången.Eller tycker ni att man bara ska slappna av? Man kan ju inte låta bli och fundera och det är ju synd för det tar bort lite av glädjen.

• Svar på tråden Plussa idag......har ett missfall som spökar för mig...
  • efterlängtad07

Vet inte hur vanlig det är att det upprepas. Jag hade ett tidigt missfall innan denna graviditeten och nu så är jag i v.35 så försök oroa dig så lite som möjligt även om det inte är lätt!
    Grattis till plusset och lycka till!

• Livia2

Grattis!! Försök att njuta och glädj dig!
    Ni har lyckats med det största steget, att bli gravida igen!!!
    Lycka till!

• Idis 76

Ville bara titta in och säga GRATTIS!!! Håller nu tummarna för att det ska gå vägen!

♥♥♥*; ** Gravid v.35 ** ;*♥♥♥
  • lin66

Lycka till!!!Har aldrig plussat men förstår att det känns nervöst...Hoppas det går bra för er denna gång!!!!!!!

• flodputte

Sannolikheten är inte stor men som vi alla vet är detta ingen exakt vetenskap! Grattis och lycka till!

• bamsefan

Har fått tid för vul den 10/7.Så nu gäller det att kunna slappna av fram tilldess.Får väll se det som att jag ruvar 3 v extra....Hoppet lever och jag är ju gravid.Men visst är man nervös.Men någon gång ska ju turen komma till mig me.....

• Minimilian

Jag fick ett missfall, blev gravid nästa med samma igen och har nu en underbar son på nio månader!! Vet att det är svårt att släppa men försök!!!
    Allt kommer säkert att gå finfint!!!
    Kram och GRATTIS!!!!

♥ Milian 060910 ♥
  • bamsefan

Tack alla.Ni hjälper till att hålla posetiva mig uppe.....

• Thinan

Grattis till graviditeten!
    Jag vet inte hur vanligt det är med upprepade mf, men två mf på raken är inte onormalt enligt läkarna. Jag har haft den oturen och är nu gravid igen och hoppas innerligt på att slippa det en tredje gång. Det finns ju inte bara solsken tyvärr.
    Jag tycker hur som helst att du ska försöka koppla av så gott det går och njuta av att ha blivit gravid.
    Kram och lycka till med allt! :)

Svar på tråden Plussa idag......har ett missfall som spökar för mig...