Vilket smycke har du ALLTID på dig?
Jag älskar örhängen! Jag har alltid på mig olika roliga örhängen, och så har jag ju på mig min bröllops ring också.
Ni då? Vad har ni alltid på er?
Jag älskar örhängen! Jag har alltid på mig olika roliga örhängen, och så har jag ju på mig min bröllops ring också.
Ni då? Vad har ni alltid på er?
Förlovnings-och vigselringarna
3+1 tunna små örringar i guld
Oftast halsband och nån ring till... Älskar Georg Jensen!
Halsband har jag alltid på mig.... ett speciellt halsband. En gåva som jag köpte till min cancersjuka väninna förra sommaren. Vars ett halsband med ett rött hjärta.... ett kompishalsband! Det har vi burit varje dag sedan dess och när min väninna gick bort i sin cancer förra månaden begravdes hon tillsammmans med sitt och jag bär mitt runt halsen varje dag.
Jag bär aldrig smycken.
Har alltid förlovningsringen, en camèring, två guldarmband och ett halsband på mej.
Örhängen åker på och av!
Förlovningringen och vigselringen + piercingar
Inga alls..
jag har alltid på mej vigsel och förlovningsring.. en större efva attlingring,efva attlinghalsband och min dolce & gabbana klocka/armband
och alltid örhängen när jag är på jobbet...
Ett halsband, som jag har när jag sover med.
Min Förlovnings/vigselring varje gång jag går ut.
Förlovningsringen, ett halsband med ett guldhjärta (fick av sambon bara sådär!) och 8 örhängen. Har alltid mina smycken på mej.
Alltid 8 örhängen, känner mig oklädd utan. Massa armband, klocka, ringar på alla fingrar, fotlänk, navelsmycke, smycken i båda bröstvårtorna. Ibland tåringar och halsband.
Ringarna är favorit, men alla smycken jag fått av honom från att vi var barn till nu är värdefulla. Jag har aldrig köpt ett smycke till mig själv utan alla är valda och köpta av min man som gåvor vid olika tillfällen.
Han köpte mina första örhängen då vi var 13 år gamla. Inte mina föräldrar utan han delade reklam och klippte gräsmattor för att betala för håltagning och örhängen åt mig.
Jag har alltid örhängen. Oftast ringar av kirurgiskt stål. De kan jag sova med. Sen har jag en massa fina och roliga örhängen att byta till när jag känner för det.
Har oftast halsband. Silverkedja med antingen sonens namn eller ett hjärthänge jag fått av sambon.
Förlovningsringen har blivit trång med åren och varken jag eller sambon får bära ringar på jobbet, så de ligger i originalasken. Vi har köpt billiga, matchande stenringar som vi har till och från jobbet. Dem behöver vi inte vara rädda om på samma sätt
Jag köpte en fin klocka till min sambo. Den har hon på sig dygnet runt. Fint att se.