Vad kan man hitta på på midsommardagen? I regnet...
Jag söker tips, vad kan man hitta på en dag som denna? Vad ska ni göra idag, midsommardagen, när det regnar och allt är stängt?
Jag söker tips, vad kan man hitta på en dag som denna? Vad ska ni göra idag, midsommardagen, när det regnar och allt är stängt?
Jag gör ingenting... Sitter än i morgonrock och funerar på om jag ska ta en dusch. Eller dricka lite mer kaffe... Svåra val...
puff
Har slurpat i mig en halv kanna...
Ingen aning. Rätt tråkigt att det regnade igår också, faktiskt. Man kunde ju inte se nån midsommarstång eller nåt. I dag har vi inte bestämt vad vi ska hitta på.
Vi pratade just om att gå på bio eller nånting ... just nu sitter vi bara och slappar och tar det lugnt.
Jag ska nog åxå dricka lite mer kaffe.. Här i Ösd så är det finväder så vi ska nog gå på Zoo när Lillan vaknar..Och en promenad me jycken förstås..
Här har vi strålande sol (Luleå) 20 grader varmt, har lovat barnen en cykeltur, sen grillar vi nog ikväll. Var sol igår också hela dagen, häärligt.
Fanken, jag vill flytta norrut! I Nyköping, Sörmland, har det spöregnat sedan imorse, nu är det ett smärre hällregn utanför. Med en 1-åring kan man inte slappa så mycket, inte med den här 1-åringen iaf...det får väl bli en städdag eller något, urk!
Har samma problem! Vad ska man göra???
Tänkte åka till Grönan, man slipper ju trängas om det är mulet, men då började det regna!
Vad göööör man??
Vi renoverar köket
Man kan rita, titta på film, lägga pussel, bygga en inomhuskoja och ha picnic i den, baka bullar, möblera om, sy, lära barnen att slå kullerbyttor på en madrass på golvet... Finns så mycket roligt att göra ju
Den här 1-åringen är inte så avancerad i sina lekar än...hon vill mest kasta saker och riva ur skåp och lådor. Rota igenom en soptunna då och då...
Har samma problem här! Och sambon är strängt upptagen med Guitar Hero... *sucka* Det blir nog att baka något tror jag!
clara b: Ett perfekt tillfälle att städa och möblera om i era kökslådor?
Elliot vill bara vara ute, så det blir till att klä på sig och klä på honom full regnmundering och bege sig ut i det mulna vädret...
Riktigt gammal tråd men jag lyfter den ändå! Vad kan man göra idag?
Jag ligger i sängen med katten på magen och surfar. sambon sover:) sen ska jag städa lite för hans päron kommer på lunch, hans barn kommer förbi en sväng också. Sambon får ge sig ut på jakt efter jordgubbar, annars får det bli bara glass:)