• glader

Hur är flytningarna innan BIM om man är gravid?

Tänkte att ni som plussat vet..

Hur är flytningarna mellan ÄL och BIM om man är gravid?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Hur är flytningarna innan BIM om man är gravid?
  • Malia75

Jag hade inga alls....torr som fnöske!

• tovelito

puffar, nån mer?
    Vill också veta....har nämligen haft rätt rikliga vita flytningar från äl och fram tills 1-2 dagar sedan då det blivit mindre å knappt inget alls.

Är på bim idag och mensen vill inte visa sig.
    Men eftersom jag är rätt torr trodde jag att då är väl mensen på G. Men om det finns fler som varit torra vid bim kanske det kan ge hopp!

• Frisco Kid

Jag hade otroligt mycket med flytningar undefär fram tills samma dag jag skulle ha mensen och det tyckte jag var skumt för så har det aldrig varit innan.Sen sluta det tvärt.Men några vita flytningar hade jag inte utan mer genomskinliga och visst hade jag rätt.Jag var gravid hoppas det var lite hjälp på traven!Good Luck

• tovelito

okej....funderar på att testa faktiskt redan idag men är lite skeptisk trots bim+1 och ingen tendens till mens än...

• tovelito

urinen var ljust och utspätt när jag kissa så jag blev anti redan när jag såg det. Blev inget streck, använde apotekets test som ska ge resultat efter 1 minut.

Mensen lyser med sin frånvaro så vi får helt enkelt vänta. Har inte mensen dykt upp ska jag ta morgonurinen istället.
    Det som gör mig mest funderad är att min äggblåsa var 20mm på dagt 14 och då tog jag en äglossningsspruta(ovitrielle) så min mens borde varit regelbunden då jag även fick utslag att äl skulle ske när jag testade dag 15 med cb-test. jag har även ätet en pergokur vilket jag ätit tidigare och vetat på pricken när bim har varit, å oftast har jag haft spotting 1 vecka innan.

jajaja vad är en bal på slottet....

Svar på tråden Hur är flytningarna innan BIM om man är gravid?