tjej 79 skrev 2007-08-15 22:13:24 följande:
Oj vilken rolig tråd :)Jag börjar sakta men säkert bli äldre ;) Är född 79 , har en pojke född 99 och en flicka född
01.Nu väntas nummer tre i oktober, ska bli otroligt kul med en liten igen :)Skillnaden med att vara 20- årig mamma och en närmare 30- årig mamma ska upplevas... någon med erfarenhet? Kan tänka mig att det finns både fördelar och nackdelar! Men redan nu under grav. kan jag berätta att denna är mycket tyngre än vad dom andra två varit, sen om det beror på åldern har jag ingen aning om :)
Och här är det precis tvärtom... Jag har en tös född 99 en pojk 00 och en pojk 04... skall ha barn i oktober.. denna grav är den lättaste av allihop bortsett från smärtor i mina gamla snitt pga ärrvävnad o sammanväxningar (gjort tre snitt)
Kanske det beror på att jag var mer vältränad innan grav nu denna gång? Nåt måste det ju göra...
Är det nån mer än jag som oroar sig hundra ggr mer nu denna gång än med första barnet? ALLT är farligt känns det som, och ALLT kan hända... usch... Skall på könsUL i eftermiddag o då får jag iaf se den lill*.. sen tillväxtUL den 27e....
Tycker nästan det känns mer "nytt" nu än det gjorde för 8 år sen...man skall börja om igen ju. puh...