• Hannah74

Ni som gjort IVF-Vilken v fick ni komma på första VUL?

Hej!
    Jag har nyss plussat efter ett frysförsök. Fick första VULtiden i v 9. När fick ni? Jag trodde de flesta fick i v 7, 8 efter IVF men det kanske är fler som fått så "sent"?

Undrar om det är vanligt eller om jag ska ringa och försöka få en tid en vecka tidigare, bor nära SU och kan även ta återbudstider.? Det kanske låter fånigt men en vecka extra, om det inte behövs, känns såååå långt

Vill ju veta om det finns något där inne och om det är ett eller två.

Testat plus!! Äntligen.
  • Svar på tråden Ni som gjort IVF-Vilken v fick ni komma på första VUL?
  • HoppTro

Jag var i vecka 7 när jag var på VUL

• dallas

Jag var i v.8+0 på vul (dom sa att MINST 4 veckor efter återföringen ville dom det skulle gå innan vul- på SU)

• Skakis

I vecka 6+3 med första och vecka 6+6 med andra

Närmast hjärtat har jag ?:*¨¨*:?.(¯`°?.¸ ♥ Nova & Thelise ♥ ¸.?°´¯)?:*¨¨*:?.
  • Hannah74

Då är det alltså ganska sent med v9. Jag som är så nyfiken!

V 28 är ju 4 veckor efter återförandet för mej. Ska försöka ringa och få tidigare.
    Vecka 29 skulle vara bra eftersom jag ska träffa stor del av släkten i slutet av veckan och ALLA kommer fatta om jag inte dricker nåt så vill gärna berätta då. Hade varit skönt att varit o kollat innan.

Testat plus!! Äntligen.
  • Bollen

Jag fick komma i slutet på vecka 8. Det var det vanliga fick jag information om.

• Hannah74

Fick till slut efter många telefonsamtal tid hos en privat läkare idag. Kostade 300 kr och var värt varenda öre!

Är i v6.

Efter en hel del letande då jag hann bli alldeles tom inuti av rädsla så hittade läkaren precis innan han skulle ge upp en liten liten "fisk" uppe i ena hörnet med ett hjärta som pickade som bara den. Vilken lättnad! .-D

Tack för alla svar. Nu längtar jag tills v 9 när jag ska på riktiga VUL på SU.

Testat plus!! Äntligen.
  • Skakis

Härligt! Grattis!!!

Närmast hjärtat har jag ?:*¨¨*:?.(¯`°?.¸ ♥ Nova & Thelise ♥ ¸.?°´¯)?:*¨¨*:?.
  • marabou

Hej!!!

jag va i vecka 6 när jag fick göra mitt första ul

• AnnieS

Jag var på mitt första VUL i slutet på v. 8 eller i början på v. 9
    Det är en lång väntan och man hinner tänka en massa tankar under denna tid.

Svar på tråden Ni som gjort IVF-Vilken v fick ni komma på första VUL?