Min mamma tar med mitt bonusbarn, alltså hennes bonusbarnbarn iväg på grejjer. Han kan sova över där ibland. Och han får presenter och julklappar, men jag kan tänka mig att nu när de har ett biobarnbarn så kan det blir lite mera julklappar till bion än till bonus ... bonus får väldigt mycket av min släkt, även min moster och mina kusiner plus min mormor och morfar ger han julklappar och presenter.
Min mamma och kusin tog bonusen på teater härom dagen, tycker det känns skönt att de tar till sig honom så pass bra =) min sambo tycker det känns jätteskönt att de inte sätter honom i special fack, han är en i våran familj helt enkelt.
Man ska nog varken ge för mycket eller för lite! Det ska vara lika, men det är svårt när de bor VV. För bonusen får ju även hos sin mamma och hennes sambo... så det är många släkter som bryr sig =)
Jag menar hur ska man annars kunna umgås när bonusen är här? om det bara köps till sitt bio och inte sin bonus, kommer de hit VV då eller?
Min mamma oc släkt kan även köpa kläder bara sådär till bonusen. Så han har en extra släkt kan man verkligen säga