• Baby Animal

2a barnet och ung förälder? Skriv här!

Någon annan som väntar sitt andra barn och som är ung förälder?

Jag är 18år, född 1989. Har en dotter född 18september 2005 och en knodd i magen som ska "pluppa ut" 25februari 2008

Skriv och berätta

• Svar på tråden 2a barnet och ung förälder? Skriv här!
  • Pusselbiten86
    Tösabiten88 skrev 2007-08-12 20:54:55 följande:
    hej hej pusselbiten. går allt bra med dom små liven?, kan inte skilja så mycket på dom :)
    Nej de skiljer 14 månader ju mellan de

Ja de går bra för de mesta..
    Äldsta vaknar tyvärr ibland om nätterna när minsingen vaknar.. men de är väl en tid.. Han ska snart få ett eget rum så..
    Hoppas de blir bättre då...
    ♥ Noah 26/5-06, Thias 24/7-07
  • AlexandraLuleå
    Tösabiten88 skrev 2007-08-11 12:40:22 följande:
    alexandra: det var ju tråkigt o höra att det inte gick bra å mvc o att du kanske för hf.. usch inget kul alls. vill du förlösas med ks?
    ja det vill jag, hade en hems förlossning sist gång, som även var på väg att kosta mig sonens liv, så denna gången tar jag det osäkra före det säkra.
    Sen hade jag kanske varit tvungen att göra det ändå, för lillen i magen vill INTE lägga sig tillrätta än iaf, utan den ligger raklång tvärs över magen =) med tanke på att storebror kom 1 mån för tidigt så är ju risken stor att den här graviditeten kan avslutas rätt snart!
  • Tösabiten88

pusselbiten: kan tänka mig det. men hur blev det första barnets reaktion när den nya bebben kom in i livet?

Alexandra: okej, vad jobbigt att du fick vara med om något sådant hemskt :( min mamma hade det likadant med min bror. det var nära att dom strök med både två.
    får väl hoppas att du inte får någon havandeskapsförgifting. hur har du annars mått i grav?

• Pusselbiten86
    Tösabiten88 skrev 2007-08-13 10:53:28 följande:
    pusselbiten: kan tänka mig det. men hur blev det första barnets reaktion när den nya bebben kom in i livet?Alexandra: okej, vad jobbigt att du fick vara med om något sådant hemskt :( min mamma hade det likadant med min bror. det var nära att dom strök med både två.får väl hoppas att du inte får någon havandeskapsförgifting. hur har du annars mått i grav?
    Jodå han älskar sin lillebror ..
    Han säger bäbbiiiii o pussar o kramar han massor så :)
  • AlexandraLuleå
    Tösabiten88 skrev 2007-08-13 10:53:28 följande:
    pusselbiten: kan tänka mig det. men hur blev det första barnets reaktion när den nya bebben kom in i livet?Alexandra: okej, vad jobbigt att du fick vara med om något sådant hemskt :( min mamma hade det likadant med min bror. det var nära att dom strök med både två.får väl hoppas att du inte får någon havandeskapsförgifting. hur har du annars mått i grav?
    nja, lite upp och ner, nu ska jag strax åka iväg till förlossningen, måste kolla upp mitt fostervatten, trosorna var genomblöta och hade den där "söta,syrliga,kvalmiga" lukten, eller hur man nu skall beskriva den =)
  • Pusselbiten86
    Tösabiten88 skrev 2007-08-14 16:52:48 följande:
    pusselbiten: vad skönt att det blev på det viset :) är han inte hårdhänt?
    Jo ibland
    Men vi säger " ta fint"
  • Tösabiten88

pusselbiten: vad skönt, att dom trivs ihop :)

alexandra: usch, lät inte bra, hoppas det löser sig för dig.
    håller tummarna för dig :)kramen

• målarmorsan

hej är en 86a med en son född dec 04 och en dotter född maj 07
    Skulle vara kul med lite kontakt med andra 2 eller fler barns mammor som är unga!!

• Modin

jag är snart 19 år.. Född 88.. Har en dotter född 16 juni -06 och har en på väg den 17 maj-08 :D

Svar på tråden 2a barnet och ung förälder? Skriv här!