• Maskrosen

Testat plus!

Efter 8 år, 7 inseminationer, 5 avbrutna IVF-behandlingar, 2 FET och 5 fulla IVF/ICSI har vi i förra veckan för första gången någonsin testat positivt!

Borde vara överlycklig, men det känns helt overkligt och paniken och oron har helt tagit överhanden! Ååååååååååhhhh var jag önskar att lilla myran väljer att stanna hos oss!

• Svar på tråden Testat plus!
  • Mamma till Nellie
    GRATTIS!!!!!!! Hoppas myran stannar!
    ♥ Nellie 050908 ♥
  • Teälskare

Men jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Vad är det jag läser? Grattis va underbart!

AMOR VINCIT OMNIA - Kärleken övervinner allt
  • virreboll

GRATTIS!! hoppas hoppas hoppas för er skull...myyyyyys

• godisgumman

Jag fick tarar i ogonen for er. Ett jatte grattis och massor av kramar. Vilken lycklig bebis som far sanna foraldrar som ni.

• Maskrosen

Tack så mycket allihop och kram på er!

• smilla 1

får gåshud.... grattissssssssss!!!!!!!!!!!!! gud så härligt att läsa!!!!!!!!

• flodputte

Maskrosen, tänk hur härligt det kan bli! Önskar så att det går hela vägen =)!/kram

• nesistas

Grattis!!!

Förstår precis hur du känner... testade + igår efter 5 år och 5 fulla ICSI-försök, ett avbrutet ICSI, och nu lyckades vi på första ÄD-försöket. Så overkligt...

KRAM
    Bobi

• DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll

ETT STORT GRATTIS!!!!

Våga Vägra Vara Viktig
  • sunny1

Grattis och massor av lycka till, efter så många år så måste det vara er tur nu
    Kram

• Pankaka

Grattis, grattis, grattis!!!!!!!!!

• babyblue68

jätte-grattis.... vet hur det känns. Man kan liksom inte fatta att plusset finns där... Lycka till och tänk positivt.

• jelin75

Ett JÄTTE GRATTIS till er! Hoppas "myran" stannar hos er!

Lycka till, Kram

• Maskrosen

Tack för alla gratulationer. Än så länge verkar myran vilja vara kvar iaf. På onsdag är det dags för VUL och då får vi se hur myran mår också... *nervös*

• Elin 70

vilka kämpar ni är!! stort grattis och all lycka till er!! elin

• Maskrosen

Dags för VUL idag och inga positiva besked!

Graviditeten hade avstannat för flera veckor sedan så nu loggar jag ut härifrån inväntar MF eller skrapning och går och gräver ner mig ett tag! Djupt!!!

• babyblue68

Neeeeeeeeeej...tänker på dig...gud va trist

Svar på tråden Testat plus!