• sara86

Zonterapi?!

Hej hej,,,,,
    Undrar om ngt lyckat bli gravid genom zonterapi,,,,
    min sambo har hört att det kanske skulle fungera... Jag e tacksam för svar ang detta snarast om man borde prova det eller inte,,,,

• Svar på tråden Zonterapi?!
  • Karrow

Jag går på zonterapi men det har ej lyckats ännu. Men min syster funkade det för, först tog det 1 1/2 år innan det ens blev + på stickan men det blev ett MF, så belv det tyvärr 3 MF till, då gick hon på zonterapi 5 ggr Sen kom Vanja juli 04, Vera sept. 05 och nu Ville mars 07 fast de sista två klarade de själva utan zonterapi.

• Smullan

Hej
    Jag har går på zonterapi, jag har inte fått nått resultat än men jag har en månad på mig nu innan vi ska in på vårt första ivf. Jag har nog gått ungefär 5 gånger och nu förra månaden hade jag mens i 23 dagar... fick gå till gyn och sätta stopp för det... de tog även cellprov men det visade inget.
    Det kan vara så att kroppen "rensade", jag vet inte eller kan det bara ha varit en tillfällighet.
    Kram

• mrs coon

Vi går i zonterapi men pga manlig faktor..

Dock vet jag att vår zonterapeut har minst 3 lyckade fall av "barnlöshet" bakom sig så vi är hoppfulla..

• rosenkind

har ingen personlig erfarenhet men jag går själv på zonterapi ibland och zonterapeuten har berättat att hon "hjälpt" flera par att få barn. Håller tummarna!

• julia6

Har gott på både akupunktur och zonterapi inför vårt första IVF och vi lyckades fixa en bebe
    Nu går jag för att fixa nr två. Jag är sen, men vågar inte grav. testa ännu.
    Kram J

Svar på tråden Zonterapi?!