• taca

6 långa år över...kan det vara sant???

Hej!
    Är inne på ruvardag 16 och kunde inte hålla mig längre så jag tog testet..och det var ett fint plus...kan fortfarande inte fatta det...sitter här och glor på den...Testdag är den 16/7 så jag ska testa igen och hoppas att det blir ett lika fint plus som idag...

Känns så overkligt......

• Svar på tråden 6 långa år över...kan det vara sant???
  • flygare

Grattis, Hoppas allt går bra och du får en underbar graviditet

• Kwela

Härlig läsning och njut av ditt fina som sedan blir  som sedan blir

Skolsköterskan på högstadiet hade fel ...
  • taca

Tack alla....jag har fortfarande svårt att tro att det är sant..går och kollar på min test och bilder jag har tagit på det för att kunna fatta att jag inte drömde det utan det är på riktig...

• smilla 1
    grattis !!!!!!!!!!!!!!!!!!  visst är det en helt underbar känsla??!! förstår fullständigt när du säger att du tror du drömt och så går tillbaka och kollar igen.....
  • shoppingfia

Stort Grattis!
    Jag tittar fortfarande på mina FYRA test i ibland, haha

• nesistas

Grattis taca!!! Stor kram!

Shoppingfia, jag gör precis likadant... Har köpt tre olika sorters test och jo alla verkar fungera som de ska! Det blir positivt svar oavsett märke. Tittar på dem titt som tätt, kan fortfarande inte fatta att det faktiskt är sant.

Bobi

• HIHO

Taca stort grattis till er!!

Vi plussade också idag 15/7 (vilken är HS officiella testdag efter vårt ET 29/6), är så ofantligt lyckliga över vårt plus, kan inte fatta att JAG ÄR GRAVID )!!

• Livia2

Underbart!!! Grattis!! Det ger hopp,ska g;ra mitt 3. e ivf efter sommaren.

• taca

Tack alla....ska på VUL imorgon så jag hoppas kunna se min lilla myra...

Svar på tråden 6 långa år över...kan det vara sant???