• Crazy Baby

träningsprodukter från tvshop eller liknande

Hej!

Sitter just nu och kollar på tvshop på tv. Pinsamt men sant!

Ni som har köpt träningsprodukter från tvshop.se eller tvins.se vad har ni köpt och fungerade produkten som de utlovade.

Jag menar ALLT låter ju så otroligt bra.

Berätta!!!

• Svar på tråden träningsprodukter från tvshop eller liknande
  • Ula

punktförränning funkar inte, dremot kan man väl träna om en muskelgrupp t.ex mage eller rumpa med olika övningar. Är man du rund om magen kommer det "runda" att ligga kvar ovanpå de nya musklerna. Sen kanske man ser lite smalare ut ändå eftersom musklerna lyfter och håller in.
    Man kan t.ex inte bli smal om magen genom att enbart göra situps om man är tjock å magen, däremot blir den plattare utifrån de förutsättningar man har.

Jag gissar att ovan nämda maskiner verkar överdrivet bra. Man kan nog nå samma resultat genom att "bara" använda kroppen som vikt och röra mer på sig.

• S Sofia

Har ni som har en leg Magic börjat sett resultat??
    Såg nyss den på tv:n och blev lite nyfiken på om den är så bra som den låter o verkar??

• Manuellas Mama

Shit kan jag bara säga..........träningsvärk JAPP

Man tränar de ställen som man i vanliga fall inte brukar tränna. Insidan av låren, rumpan, benen och ja MAGEN. Jag använder en viss teknik när jag tränar den.....
    Jag har inte sett resultatt i o m jag har bara tränat en vecka. Men 2 cm har försvunnit från magen.........

Återkommer om 1 vecka

• S Sofia

Idag har jag fått avin till min Leg magic. Ska åka o hämta den och testa!

• snickerboa

jag beställde en leg magic idag Är den nu bra?? Min sambo kommer baxna när jag berättar... Men tänk vad ett träningskort kostar... Vill höra allt om leg magic eller magic leg

• snickerboa

ssofia berätta gärna sen hur den var :) Kanske vi som har en sån kan starta en leg m...tråd & peppa varann?

• Jesster

Köpte en Orbitrek från TVShop för 6 månader sedan och jag är jättenöjd!

Okej, det är inte roligt att stå inomhus och trampa, en promenad utomhus är betydligt mer roande men visst fungerar den, man rör ju på sig

• S Sofia

Jag har bara testkört min lite grann nu! Och det är grymt jobbigt! Kommer säkert ha träningsvärk imorgon!

Men jag som har lite problem med ryggen känner av det på Leg Magic!
    Ska testa att köra 5 min varje dag, så får vi se sen!
    Återkommer..l.

• Manuellas Mama

*hostar*

Har varit dålig med att träna med min magic leg. Det har varit så fint väder ute så man vill inte vara inomhus hehehe.

Ja vad sägs om att starta en tråd om det och peppa varandra

Mimmi

• finnsinte

har funderat på att köpa wonder core. för vill få en smalare finare och hårdare mage.
    är det nån här som har en sån och kan säga va du/ni tycker om den

Svar på tråden träningsprodukter från tvshop eller liknande