jag är kär i min bror!
fan va ska jag göra?????
fan va ska jag göra?????
Hur gamla är ni?
Stackars dig!
Glöm han va! Måste ju finnas en annan kille att va kär i.. typ en man INTE e släkt me
"Hej Ola.
Jag är en tjej på 18 år, har pojkvän och förhållandet är bra. Men jag har ett problem! Jag känner mig attraherad av min store bror. Inte bara lite utan tänder på honom och brukar tänka på honom när jag onanerar, och vill ha sex med honom. Jag vet att det är helt sjukt men kan inte låta bil. Vet inte vad jag ska ta mig till.
Amelia
Hej Amelia
Det är bra att du skriver om det här, jag tänker att du behöver hjälp med Att komma till rätta med dina svårigheter.. Det kan vara svårt att prata om men du skulle behöva komma i kontakt med en kurator eller psykolog förslagsvis på en ungdomsmottagning, de har tystnadsplikt. De har en vana att prata om sexuella fantasier. Att känna som du gör kan vara ångestskapande och ett tecken på att man inte har det så bra. Så ta chansen att må bättre. Ring idag eller gå dit, fantasier som du har är det bra att få hjälp med.Lycka till.
Hälsningar Ola"
spraydate.spray.se/spraydate/page.jsp
//Åsa
SÖK HJÄLP
en fb replik?
faan vad elaka svar alla skriver...
låter ju som en knepig situation... hur känner din bror?
men om du mår jättedåligt över det så borde du nog prata med någon, typ psykolog eller nåt.
tror det är helt normalt förövrigt att bli kär i en familjemedlem, bara jävligt tabu.
Jag tror att man inte blir kär på samma sätt som i en partner i tex en bror.
Människor har många känslor som kan kännas liknande.
Charlie Bravo skrev 2007-07-16 15:40:56 följande: