BF i Oktober, någon?
Är 19 år och har BF den 12, någon mer i min ålder som har BF i oktober? Följas åt?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-20 10:58:25:
Ändrat BF till den 16 oktober.
Är 19 år och har BF den 12, någon mer i min ålder som har BF i oktober? Följas åt?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-20 10:58:25:
Ändrat BF till den 16 oktober.
Jag är 21 och har BF 28 oktober :) Var för föräldraträff igår och nu börjar det bli lite mer verklighet! Nästa vecka ska vi prata om amning och tiden efter, och sen veckan efter det är det studiebesök på förlossningen!
va roligt :) ska på min första träff på onsdag :) Önskar bara att guuben min kunde följa med men så ska dom ju klart ha det på dagtid och han har inte tid at ta ledigt så mycket.. Ska nog följa med på vissa grejor, som förlossningen och det. Skönt :)
va? hade jag ingen aning om.. får jag göra då :) tack för tipset :)allt bra med dig annars?
ja, de tycker jag du kan göra ;)
jo det känns igen, dåligt HB? Ah, vet hur de känns :( Lämnat iväg mina två bäbisar redan.. Men jag har varit hos dom och hälsat på och så, så det känns riktigt bra faktisk :) Saknar dom klart.. Vad har du för häst?
21 år BF 9 oktober
jaha okey :/ ska in och ta mig en titt på henne :) förstår att det är jobbigt då, men det går säkert bra ska du se :)
allt bra med dig?
Jo det är bra, börjar bli riktigt jobbigt nu bara*suck* +17 kilo på 3-4 mån är man ju ionte direkt van vid =) sj då?
jo jag håller med, gått upp 16kg.. har dåligt HB oxå så är lite trött och så, men jag ska inte klaga. Har haft en bra grav, ingen foglossning som jag kännt av osv, men som sagt, det börjar bli lite påfrestande nu.. hur känner du inför förlossningen?
ååh ja längat, tycker den kan starta nu, direkt på en gång, lite tidigt iof men det är typ så ja känner inför den =)
Åh va skönt för dig :) Jag har världens noja :S hehe