• silverflame

Eran favorit drink?

Vad har ni för favoritdrink? Jobbar som bartender och vill gärna ha lite ideer på vad det är för favoriter som finns där ute.

Min favoritdrink är nog 2cl Razz, 2cl Raspberry sourz, limejuice, 7-up, redbull och massa krossad is.mmmmmmm

• Svar på tråden Eran favorit drink?
  • Fläggman

Av dom få jag provat gillar jag San Fransisco , och P2

• memlis

Piggelin. Vet inte va den heter men

Världens stoltaste mamma till prinsessan Ebba född 070226
  • cicci85

BacardiRazz, hallon och sprite...
    och midori, vodka och mjölk!

• Mrs  You

Mousserande vitt vin med frusen jordgubbe i

• Jossi78

White russian

♥ Mamma till världens finaste tjejer. Gravid med 4:an♥
  • anni74

6cl Razz, Ramlösa, Lime essens (lagom mycke droppar), en lime skiva och en isstav!

• vackrastarflow

jag älskar margaritas på alla sätt drack en exotic margarita nyligen, men minns inte riktigt vad det var i den

• Anonym (Rut)

Alla sour drinkar. Amaretto sour. Mums.

• Anonym (Gina)

Gindrinkar.

Fevertree rabarber/hallon tonic är grym.

Gindrinkar med hemkokad svartpepparlag är också fint.

Ikväll blev det gin med gingerbeer och en ingefärs/citronjiuceshot i.

• Mayjel

Djungeljolt. 

BÉn vacker blågrön drink som består av blå curacao, äppelcider, kiwisyrup citronsaft och guanabanajuice. En väldigt fruktig drink med låg alkoholhalt. Jag dricker dock för att jag gillar smaken och har inget intresse av att bli berusad direkt. 

• idealistmakaroner

Jag dricker inte alkohol längre överhuvudtaget, men tidigare så hade jag svarat att den bästa drinken var en sexa vodka utan något annat tjafs. Lite minimalistiskt så där. Gärna kylskåpskall som extra lyx. Fast drinkkonceptet är ju i sig lite lyxigt, vi gör det ännu mer minimalistiskt, man kunde dricka direkt ur flaskan istället, det var en duglig drink.

• Anonym (SxE)

Gammal tråd men på tiden då jag drack föredrog jag White Russian, Moscow Mule, Gin & Tonic, Cuba Libre och hotshots 😄

Svar på tråden Eran favorit drink?