• 1Moonlight1

Fler unga mammor runt gävle sandviken?

Hej hej! Kul att veta om det finns fler unga mammor, jag blir 19 i september och har en son på 4 månader =).

• Svar på tråden Fler unga mammor runt gävle sandviken?
  • 1Moonlight1

Dittvackrajag: Du är välkommen fast du inte har barn =). Vart kommer du ifrån då?

• Kaldorei

rätt så ung, blivande mamma =) ska dock precis flytta ifrån gävle. fast bara ca 7-8 mil norröver, till min gamla hemstad, söderhamn.

• 1Moonlight1

Okej så du ska lämna gamla kära gävle då =). har du familj och sånt i söderhamn eller?

• Kaldorei

jess. bara bott i gävle i ungefär ett år nu. pluggat på folkhögskolan där. =) men jag har massor med släkt å vänner i gävle också. så jag kommer nog vara där rätt mkt ändå =) e ju trots allt inte så långt att åka emellan =)

• 1Moonlight1

Näe det är inte så långt dit =). Jag bodde i gävle i 13 år men sen slog jag rötter i sandviken men jag har kvar kompisar i gävle så jag är oxå ofta där =).

• Kaldorei

fast sandviken e ju inte så jättelångt borta från gävle ändå....tar ju bara en kvart med tåget :) å lite längre med bussen =D

• Dittvackrajag

Jag kommer ifrån Torsåker/Hofors om du vet vart det ligger.

• Kaldorei

ja, de e klart, har en bekant i torsåker som precis fått sitt tredje barn. å sen så har jag lite släkt i hofors å min mamma har bott där när hon var ung. =)

• j a g

Okej, Vi är mest hemma och leker nu när jag har sommarlov.

• j a g

Jaha, var i gävle ska du bo då?

Dittvackrajag skrev 2007-07-26 23:00:37 följande:
    Jag är inte en ung mamma, men är ung. :PTrivs med barn och har en massa syskon, så lite erfarenhet har man i alla fall.. Flyttar in till Gävle nu till hösten, vore trevligt att lära känna någon ung mamma då kanske?
  • milla89

jag är en ung mamma ifrån tierps hållet. jag fyller 18 i september och har en son som nyligen fyllt 1 :)

• j a g

Okej, vart i tierp bor du då?

milla89 skrev 2007-07-28 05:10:07 följande:
    jag är en ung mamma ifrån tierps hållet. jag fyller 18 i september och har en son som nyligen fyllt 1 :)
Svar på tråden Fler unga mammor runt gävle sandviken?