39 dagar kvar! *smått panikslagen*
bara 39 dagar kvar nu! VILL INTE!!!! varför kommer dom små liven inte med storken? Det hade varit så mycket lättare.
Är inte alls förberedd på detta och då har jag ändå gått på Klarasamtal hela våren... *ynk*
Tycker det är så synd att jag är så rädd för förlossningen för det tar bort så mycket av glädjen med babyförberedelserna. Fick "tvinga" iväg mig och köpa sängkläder och 2 bodysar till bebben för ett par dagar sen och det var inte alls så kul som det var att shoppa inför Sagas ankomst. Varje liten sak jag tittade på påminde om förlossnigen och inte om babyn.
Till och med min annars så "tröga" sambo (menar inte att han är dum i huvudet - bara att han inte uppfattar smådetaljer så fort) har kommenterat på bristen på babyförberedelser. Han undrade häromdan varför jag inte har börjat förbereda nånting än, med Saga så stod allt klart tre månader innan hon kom. Även BB väskan var packad redan. Nu vill jag inte ens tänka på att en sån behövs.
Vet inte riktigt vad jag ville med det här inlägget, behövde nog skriva av mig lite och kanske hoppas att någon har lite tips på vad jag kan göra för att ändra inställning till i alla fall förberedelserna.