• luckyme

Tycker han inte om mig längre???!!

Min bonus ringde idag efter att ha varit borta mer än en vecka och jag svarade.
    Han ville inte alls prata med mig utan ville direkt prata med pappa sin. OK, det kan väl jag förstå, men han brukar alltid prata med mig och han lät så himla inoficiell när jag svarade. Så kah frågade honom om han inte ville prata med mig, på skämtröst, och han sa bara nej.

Det gjorde ont faktiskt, men det kanske fanns en anledning till det hela.
    Hur det än var så frågade han jättemycket om min dotter för jag hörde hur min sambo berättade var hon var och vad hon gjorde. Men han berättade inget om mig:( Det känns som om dom han tycker om i familjen är min dotter Thea och min sambo.

Jag är lite rädd för att hans mamma som inte tycker om mig, har sagt att han inte skulle prata med mig, för såhär brukar det aldrig vara!!

JA,ja ville bara skriva av mig och kanske få spontana reaktioner....som alla andra här på FL!!!

• Svar på tråden Tycker han inte om mig längre???!!
  • Exina

Kanske bara inte var på humör? Du vet ju hur barn kan va! =) Eller återkommer dehär?

• Ztampe

Kan det inte vara så att mamman stod och tjuvlyssna och att bonusen inte vågade prata med dig då eftersom mamman inte gillar dig.
    Avvakta och se hur det är nästa gång ni ses.

• carphil

Hej! har haft tre stycken under kort tid men mamman begärde ensam vårdnad om dom så kontakten är nu lika med noll med deras pappa .dom kan tuta i barnen mycket skit och förstöra en relation,pga av ja kanske svartsjuka ,avundsjuka.

• luckyme

Tänk jag tror som ni säger att hans mamma satt i närheten och säkert sagt att han skulle bara prata med pappa och inte mig.

Hans mamma o jag hade en grej som kom upp nyligen där hon hotar med det ena och det andra för att hon ÄR hans mamma.
    Men herregud sa jag till henne, vi måste ju för hans skull komma överens för att hennes son ska slippa se hur hans mamma och bonusmamma bråkar!

Vilka är vuxna egentligen kan man ju frågs sig?!

• Bonusmammali

Gör inte för stor grej av det om det inte återkommer! Ibland säger mina bonusar precis likadant när deras pappa ringer dem - de frågar efter mig på en gång. Då är det han som blir ledsen och jag känner mig stolt men ändå ledsen för att han är ledsen. Men det går helt i perioder. Ibland är man världsbäst och ibland inte ens vatten värd. Men det är så är det att vara bioförälder också!

Märker du att det hela kommer från biomamman är det självklart något som måste hanteras, men ta det inte för givet. Inenrst inne vill hon också sitt barns bästa.

Lycka till!

• luckyme

Så sant! Man blir lätt paranoid ibland. Man vill ju vara älskad av sina barn (då är bonus inräknad till samlingsnamnet).

Tack för en liten realitycheck!!

Svar på tråden Tycker han inte om mig längre???!!